Ha éhes vagy, felejtsd el a Tumblr-t és társait

Orbán Szilvi | január 20, 2013
Nincs is jobb időtöltés vasárnap este, mint nézelődni a neten. Én is ezt műveltem, sikerült bő egy órát eltölteni a Tumblr-ön. Miközben pörgettem lefele a képeket, bőszen ment a 'Reblog' is. Aztán egyszer csak elkezdett korogni a hasam is, jelezve, hogy itt a vacsora idő (bár még 1 óra mire kihozzák a mennyei - egyelőre csak reménykedek benne, mert még csak most rendeltünk ilyet először - tésztacsodát, ami tulajdonképpen tarja, lilahagyma, bacon, füstöltsajt keveréke tésztába töltve, koszorúvá formálva). Mikor összefoglalásként végignéztem a képeket, amiket Reblogoltam, különös dolgot vettem észre: SZINTE CSAK KAJÁS/DESSZERTES képeket válogattam össze. Ráadásul a nyáltermelésem is aktivizálódott. Ééééhes vagyok!!! Én boltba sem szeretek éhesen elmenni, mert akkor tuti, hogy más is belerepül abba a kosárba, aminek nem szabadna. Szigorúan csak listával és célirányosan, nem elcsábulva. Persze ez csak ritkán sikerül, ma is pl. csak beleesett 2 csomag mintás papír a kocsiba, pedig csak kenyérért és tejért mentem. No comment....

Szerintetek is meglátszik, hogy éhes voltam / vagyok? :)) 


Ti is jártatok már így, mint én? Megesett már veletek is, hogy éhesen vásároltatok és mást is vettetek, mint amiért eredetileg mentetek? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése