Házi narancsos tisztító igazi naranccsal

Orbán Szilvi | február 28, 2013
Ma annyira megkívántam a narancsot, hogy az esti kutyasétáltatás után muszáj volt elbaktatni a boltba :) Útközben beugrott, hogy megcsinálhatnám azt a narancsos-ecetes tisztítót, amit a múltkor a Facebook oldalon megosztottam, s ami sikert aratott a köreitekben :) 6 darabot vettünk, abból ötöt sikeresen el is fogyasztottam egy ültő helyemben, eszméletlenül jól esett, szinte vérré vált bennem azonnal. Egyet meghagytam Ő-nek, bár határozottan mondta, hogy neki nem kell. De más az, amit mond és más az, amit gondol :)

Szóval miután jól belaktam a narancsokból, a megpucolt héjukat belegyömöszöltem egy befőttes üvegbe (mennyivel jobban mutatna egy igazi Mason Jar-ban...) és felöntöttem 15%-os ecettel, annyira, hogy jól ellepje. Ezután lezártam, az üvegre ráírtam a mai dátumot és hogy mikor lesz készen. Ezután búcsút vettem tőle és betettem a konyhaszekrénybe, 14 nap múlva - egészen pontosan március 14-én - találkozunk. Remélem tényleg olyan jó lesz, mint ahogy írták :) 

Receptet nem írok, mert fentebb leírtam, hogy hogy készül, az ötletet innen vettem. 

Ha letelt a 14 nap, beszámolok az eredményről :) 

Ti kipróbáljátok? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése