Pinterest Péntek #5 - Tavasz

Orbán Szilvi | március 01, 2013
Kicsit nehéz volt ehhez a témához képeket válogatni, úgy tűnik, hogy sokaknak a tavasz egyenlő a Húsvéttal. Nagyon sok Húsvétra való képet találtam, tele van velük a Pinterest, úgy érzem nem lesz gondom vele, ha már ott tartunk :))

De egyelőre még csak március elseje van (Hurrrráááá, vééégreee!!!), még van egy hónap addig.
Én már nagyon nagyon vártam a TAVASZT (így, csupa nagy betűvel), de ezt már sok bejegyzésemben hajtogattam, így már lehet, hogy egy kicsit unalmas vagyok :) Fogalmam sincs, hogy miért várom ennyire, nem emlékszem rá, hogy valaha rajongtam volna ennyire érte, vagy úgy általában valamelyik évszakért is. Persze a télnek is meg vannak a maga szépségei, ősz végén már én is nagyon vártam, de szerintem az idei tél rekord hosszúra sikeredett. Vagy csak nekem tűnt úgy?

A lényeg, hogy most már hivatalosan is belépünk a tavaszba (legalábbis ha a hónapokat nézzük), lehet díszítgetni, csinosítgatni a lakást. Idén úgy vettem észre, hogy a pasztell színek lesznek a népszerűek (persze eddig nem is követtem annyira, így nem tudom, hogy mindig azok képviselik-e a tavaszt...), nekem legalábbis ezt juttatják eszembe. Via oldalán fagyi színeknek nevezték őket, s tényleg van benne valami :)) Most, hogy vannak nekem is színes, mintás kartonjaim és papírjaim, már nézegetem, hogy miket lehet belőlük készíteni, gyűjtögetem az ötleteket :) Minél színesebbek, vidámabbak, annál jobb :)

4 képet ragadtam ki a sok közül, illetve még vannak képek rajtuk kívül, őket itt megnézhetitek. Nekem az ilyenek jelentik a TAVASZ-t :)




Ahogy múlik az idő, nekem úgy változott az ízlésem a virágok terén. Régebben mit meg nem adtam volna egy  szép csokor rózsáért, s annak idején ezt Ő is nagyon jól tudta. 24. születésnapomra (hű de rég volt..) 24 szál vörös rózsából álló csokrot kaptam tőle ♥. De most már jobban tudok örülni (persze nem sértődöm meg, ha rózsát kapok :)) egy csokor tulipánnak, nárcisznak, jácintnak (ez természetesen jöhet hagymástól is). Igaz ezeket tavasszal a legkönnyebb beszerezni, télen vajmi kevés rá az esély, pedig a szülinapom és a névnapom is télen van :)) Szóval megint odalyukadtunk ki, hogy imádom a Tavaszt :)))
A lakást tavasszal nagyon fel tudja dobni egy szép vázában elhelyezett tulipáncsokor, minél színesebb, annál jobb, annál vidámabb.

Imádom a színes szélforgókat, felébresztik a bennem lakozó örök gyereket. Vannak is mintás papírjaim, elképzelhető, hogy készítek párat, ezzel is tavaszi hangulatot csempészve a lakásba. Valahogy a friss napsütés és a gyenge tavaszi szellő jut róla eszembe.

Már egyszer volt egy ilyen tábla ötletem valamelyik bejegyzésemben, amit a legjobb egy jól látható helyen elhelyezni. Nem csak kedves üzeneteket vagy fontos teendőket írhatunk fel rá, hanem az épp aktuális évszakot is köszönthetjük vele, persze szép, cirádás betűkkel néz ki a legjobban. Bár szeretek írni, de sajnos kevés tehetségem van hozzá. Egyszer Via egyik bejegyzésében mutatta meg, hogy hogyan lehet az egyszerű írásból valami különlegeset varázsolni. A közlekedőnkben van egy fehér tábla, arra megpróbálok valami szép feliratot alkotni :) Ha nem jó, csak letörlöm és lehet újra próbálkozni :)

A jobb alsó kép is annyira megragadott, hogy muszáj volt nektek megmutatni :) Annak idején az óvodában szokás volt tavasszal fűmagokat vetni, s mindig locsoltuk és vártuk, hogy kinőjön. Utána lehetett fazonírozni, méretre vágni, s ha sokáig gondoztuk, szép kis "fűcsomó" lett belőle, ami szép dísze volt a szobának.
Egy balkonládába, lehet földet tenni, s teleszórni fűmaggal, locsolni és várni, hogy szépen kibújjanak a fűszálak. Utána már nincs más dolgunk, mint a ládát kidekorálni (jól néz ki ez a kerítéses megoldás), s kartonból kivágott figurákat tűzdelünk bele, mint pl. pillangó, virág, vagy akár a TAVASZ betűit. Kivágjuk kartonból, hurkapálcára ragasztjuk és már mehet is a ládába. Szerintem szuperül mutatna az ablakpárkányban, vagy a kandalló tetején (már akinek persze van).

Ti is ennyire szeretitek a tavaszt, ennyire vártátok már, mint én? Nektek melyik tavaszi ötlet tetszett a legjobban? Meg fogjátok valamelyiket valósítani?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése