Tornázzunk! #3

Orbán Szilvi | február 01, 2013
Elérkeztem a hét (elvileg) utolsó edzés napjáig. Így visszanézve, nem volt olyan vészes, persze sokan csak legyintenek, hogy puhány vagyok, mert elég csak 3 nap nap, 3x 15 perc mozgás. De higgyétek el, nekem elsőre ennyi elég volt, egyelőre ennyit bírtam, ennyitől nem érzem magam rosszul, viszont annál inkább jobban :) Mindig ott rontottam el eddig, hogy túl sok terhet raktam magamra, nagyon megerőltettem magam, s emiatt elment a kedvem az egésztől. Holott elég lett volna elsőre könnyű fokozaton, amíg a testem megszokja a mozgást, utána szépen lehetett volna erősíteni. De mindegy, tanultam belőle, s most úgy csinálom, ahogy nekem könnyebb, s most ezt élvezem is :))
Nem hagyom abba, hétfőn jön a következő edzés, csinálom, amíg el nem érem a kitűzött célomat, ami nem más, mint legalább 10 kiló mínuszban. De már 5-nek is nagyon örülnék :)

Ma ismét Jillian nap van, bemelegítésnek a múltkori videó (minden J.M. edzésnél ezt használom majd a későbbiekben).


Edzésnek pedig itt a Circuit 2 a No more trouble zones-ból :)


Jó munkát a mai napra, szép napsütéses napot nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése