Tornázzunk! #4

Orbán Szilvi | február 04, 2013
Halihóóó, elkezdődött egy újabb hét, újabb kihívásokkal, nekem pedig plusz új edzés videókkal :)

Úgy tervezem a továbbiakat, hogy megmutatom nektek az összes videót - ami még hátra van -, amikre edzek (továbbra is a heti 3-as beosztást tartva, szóval marad a heti 3 video), a későbbiekben már nem, de aki szeretné megnézni a videókat, a blogon megtalálja :). Továbbá a "pipálás' is addig tart, míg nem végzek az összes videóval, s utána már csak néha lesz eredmény beszámoló, hogy mit sikerült addig elérni, történt-e valami változás vagy nem. Ha pedig egy új edzőre bukkantam, vagy egy új edzést kezdek el, azt is megosztom veletek :) Jó lesz így? A neten találtam pár edzéstervet (persze angolul), ezekből hozok majd néhányat, amiket meg lehet csinálni reggelente, vagy zuhanyozás előtt is. Jön a tavasz, utána a nyár, ideje formába hozni magunkat, nálam pedig egészségügyi indok is áll a háttérben, ami miatt ilyen nagy ez az elszántság.

De most akkor jöjjön a szokásos bemelegítés Tiffany-val  :)


Utána pedig egy 11 perces kardio


Remélem kapok levegőt a végére :)

Tegnap hugi kérdezte, hogy milyen zenére tornázok, mire azt válaszoltam, hogy egyelőre arra figyelek, hogy a tüdőm a helyén maradjon, azt sem hallom, hogy milyen zene megy a videó alatt :)) De majd, ha már nem zúg a fülem közben, nem a szívdobogásomat hallom, összeállítok egy nekem megfelelő zene összeállítást. :) Ti milyen zenére szoktatok edzeni? Van kedvencetek?

Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése