Valentin nap

Orbán Szilvi | február 04, 2013
Ti hogy álltok a Valentin nappal? Meg szoktátok ünnepelni? Itt már pár mondatban elmondtam, hogy én mit gondolok erről a "szokásról". Megígértem azt is, hogy hozok pár ötletet, amivel kedveskedhetünk a párunknak, s nem a csokiról meg virágról fog szólni, hanem az odafigyelésről. Amit mellesleg mindenki egész évben gyakorolja, igaz? :)


A montázs az első photoshop-os próbálkozásaim egyike, kinevetni ér :)) 

♥ Én imádok teázni, s aranyos ötlet lehet a szokásos papír helyett egy piros szívecskét ragasztani a filterre :)  Ha még írunk is rá valami kedves szót/szavakat csak még nagyobb örömet okozhatunk vele :) 

♥ Egy papír szívből könnyen hajtogathatunk borítékot. Egy szép díszes papírra (lehetőleg kapcsolódjon a Valentin naphoz) írjunk valami kedves üzenetet, majd hajtogassuk össze és ragasszuk le. Beledobhatjuk a kedvesünk tudta nélkül a táskájába, így amikor rátalál, biztos lesz az öröm :)

♥ Ha reggel van időd, a kedves kávéjába rajzolhatsz szívecskéket is, garantáltan mosolyt csalsz az arcára. 

♥ Ha a kedvesed szeret kertészkedni, ajándékozhatsz neki virágmagokat is a kedvenc virágjaiból, miután kikeltek Te fogsz eszébe jutni róluk :)

♥ Egy szép csomagolópapírba csomagolt csokinak sem lehet (sokáig) ellenállni, én legalábbis nem tudnék :)
Így mégiscsak szebb, mint a boltban kapható "snassz" csomagolás. 

♥ Egy kedves kis könyvjelzőt is ajándékozhatsz, ha a párod imád olvasni. Bár nem hiszem, hogy minden férfi kis piros szívecskés könyvjelzőről álmodik, merthát az már milyen dolog, egyáltalán nem férfias :)) Ezt inkább hölgyeknek ajánlom ajándékként, ezt még egy kétbalkezes pasi is meg tudja csinálni :) 

♥ Ha szeretjük a lakást is díszbe öltöztetni, ez a szív girland nagyon egyszerű és aranyos megoldás lehet, s szerintem nem is annyira feltűnő :) Ezt a megoldást a kedvenc blogomon is láttam, ha meg szeretnéd csinálni, itt megnézheted, hogyan készül. De igazából nem kell sokat magyarázni az elkészítését :) Igazából ezt, ahogy a blog szerzője írja, nemcsak Valentin napi dekoráció lehet belőle, gyerekzsúrokon is megállja a helyét :) 

A képeket Martha oldaláról mazsoláztam össze :) 

Ti mivel készültök? Szeretitek ezt a napot egyáltalán? 

2 megjegyzés:

  1. Mi csak itthon, kiscsaládi körben férjemmel és a gyerekekkel valentin napozunk -szerintem idén bevetjük a tefilter és szívboríték ötleteket, amiket írtál -köszönet értük :)
    Amúgy nem a kedvenc ünnepem, de kreatívkodni, szíves sütiket enni szeretek ilyenkor is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek, nekem is ők a kedvenceim :) s valószínűleg azokat is fogom megvalósítani, Ő nem olvas, nem kertészkedik, nem kávézik :)

      Törlés