A nagy esküvő téma #6 - Torták

Orbán Szilvi | március 12, 2013
Az esküvő egyik elengedhetetlen kelléke a torta, legalábbis nem voltam még olyan esküvőn, ahol ne lett volna. Sok esküvővel foglalkozó műsort néztem régebben a tévében, s némelyik pár nagyon túlzásba vitte azt a részt, egy-egy torta már túlment az ízléshatáraimon, én túl giccsesnek találtam.
Sokszor elkövetik azt a hibát a párok, hogy nagy tortát kérnek, s mellé még rengeteg sütemény is vár a vendégekre. Ennek az szokott lenni a következménye, hogy a füleken folyik ki a sok édesség, az ember majd meghal valami sósért (ezekből pedig általában kevés szokott lenni), s sok meg is marad, annak ellenére, hogy szinte minden vendég kapott belőle útravalót.
Tehát muszáj egyensúlyba hozni a felhozatalt, vagy nagy torta legyen, de akkor ne legyen sokféle édes sütemény, vagy kicsi, de többféle (mert nem biztos, hogy mindenki szereti azt az ízvilágot, amit a pár). Sós süti mindenképpen legyen (mint pl. sör-, illetve borkorcsolya).

3 kategóriát hoztam most, az elsőn az én kedvenceim vannak, a másodikon szokatlan formájú tortákat láthattok, az utolsón pedig a szerintem giccses torták szerepelnek.





Nektek melyik tetszik? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése