Antihalogatás, gyengeség és egy kis szolgálati közlemény

Orbán Szilvi | április 23, 2013

Bízom benne, hogy ti is ennyire élvezitek ezt a csodálatos, már-már nyári időjárást, mint én :) Ha otthon
lennék, egész nap kinn lennék a kertben, ücsörögnék a hintában. De itt a panelrengetegben csak annyit tehetek, hogy jó szélesre tárom az ablakokat, hogy jól átjárja a levegő a lakást.
(Ebben a ragyogó napsütésben viszont észrevettem, hogy ismét lehetne ablakot pucolni, a szmog miatt hamar bekoszolódik az ablak, még így is, hogy a negyediken lakunk.)

Ma nem tudom, hogy mi van velem, de irtó gyenge vagyok, fájnak a karjaim, meg a lábam is, néha megszédülök. Valószínűleg a hirtelen jött meleg visel meg ennyire, hozzászoktam a hosszú télhez és még nem sikerült megszoknom ezt a meleget. De úgy néz ki, hogy megmaradok, most már kezdek alakulni, mire Ő hazajön, már kutya bajom sem lesz (remélem...) :)

Kihasználva azt, hogy nem tudok semmit sem megcsinálni azok közül, amit meg akartam (mosás, palacsinta sütés), antihalogató napot tartottam. Rendet tettem az emailjeim között, a Pinteresten a tábláimat is rendbe tettem (kisebb káosz alakult már ott ki az idők folyamán).

Most pedig jöjjön egy kis szolgálati közlemény, vagyis inkább emlékeztető a régi olvasóknak, felhívás az újaknak :)

♥ Akik most tévedtek az oldalra, felhívom a figyelmüket arra, hogy a Pillecukor megtalálható a Facebook-on is, ahol néha olyan tippeket-trükköket-praktikát osztok meg, amelyek nem szerepelnek itt a blogon, viszont én hasznosnak találom őket.
Továbbá, aki már követi ott a blogot, szinte elsőkézből értesülhet, ha újabb bejegyzés került fel.

A linkre kattintva elérheted a Facebook oldalt: https://www.facebook.com/eletespillecukor

♥ Ha RSS olvasón keresztül szeretne valaki követni, a Bloglovin'-on keresztül megteheti, csak egy kattintás az oldalsávban levő gombra és már lehet is követni :)
De ezen a linken is elérhető: http://www.bloglovin.com/blog/4118092/pillecukor 

♥ Ha szeretnél velem inspirálódni, kíváncsi vagy arra, hogy engem mi érdekel, mi tetszik, az alábbi linkeken megnézheted, s követhetsz is :)


♥ Ha pedig engem szeretnél megismerni, kérdezhetsz tőlem az ask.fm segítségével. Bárkinek szívesen válaszolok, akármit lehet kérdezni ;)
A link pedig a következő: http://ask.fm/eletespillecukor

Szép estét mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése