Fagyasszunk! #2 - A fagyasztó

Orbán Szilvi | június 07, 2013
Kép innen.
Először is ahhoz, hogy fagyasztani tudjunk - nem árulok el nagy titkot - szükségünk lesz egy fagyasztóra. :)

Ahhoz, hogy megtaláljuk szívünk választottját, a következő kérdésekre kell válaszolni:
1. Mennyit szeretnénk rákölteni?
2. Mekkora helyet tudunk számára biztosítani?
3. Energiatakarékos legyen-e? (gondolom magától értetődik, hogy IGEN, de ma már csak ilyeneket gyártanak)
4. Hány embert kell kiszolgálnia?
5. Mennyire vagyunk raktározós típusúak, azaz inkább mindent frissen főzünk/eszünk vagy szívesen fogyasztunk az általunk eltett ételekből, gyümölcsökből, stb.

Mi ezek alapján mérlegeltünk, amikor megvettük a mi kicsikénket. Mivel panelben lakunk, nem engedhettük meg, hogy külön legyen a hűtő és a fagyasztó, így nekünk a kombi lett a megfelelő választás. Nekünk ilyen van.

Az igazat megvallva, már 4 éve megvan, de csak most vettem elő a használati útmutatót :) Jobb későn, mint soha... :)) Most tudtam meg, hogy a 3 rekeszből az első a fagyasztó rekesz, a másik kettő csak tároló rekesz. Így gondolom a felsőben van a leghidegebb. Ha megtörtént a fagyasztás (hogy az mennyi idő, azt már nem írja...), célszerű átpakolni a két rekesz egyikébe (már ha van ott hely, természetesen). Ha nincs hely, de már nem is kell fagyasztani semmit sem, maradhat ott a kaja. :)

Én jobban szeretem ezt a fiókos megoldást, illetve tetszik még a polcos is, mert ezek nagyon könnyen átláthatók és szerintem jobban is lehet bennük pakolni. A láda valahogy nem szimpatikus, nemcsak nagy, de mély is, tuti elfelejtkeznék róla, hogy mi van benne. :) Természetesen különbözőek vagyunk, mindenkinek más tetszik, mást tart praktikusnak :)

Sokan félnek a fagyasztótól, nem merik kihasználni az általa nyújtott lehetőségeket, pedig sok pénzt meg lehet spórolni, ha mindenféle jóval megpakoljuk, ínséges időkben életmentő lehet.

A következő fagyasztással kapcsolatos bejegyzésben leírom, hogy miket lehet nyugodt szívvel lefagyasztani, még olyanokat is, amikre én nem is gondoltam volna :)

Nektek milyen fagyasztótok van? Melyiket tartjátok a legpraktikusabbnak?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése