Pinterest Péntek #20 - Nyár

Orbán Szilvi | július 12, 2013
Először is bocsi, hogy így eltűntem a héten, de az egész hét az utazással kapcsolatos előkészületekről szólt, csomagolunk, rendet teszünk és kitakarítjuk a lakást, hogy ne a kupiba jöjjünk haza. Valljuk be, hogy nincs annál lehangolóbb dolog, mint a rendetlen lakásba hazajönni, ahol halmokban áll a mosatlan, a szennyes (így is lesz bőven, amit hazahozunk). Ha minden szépen el van végezve itthon, rend és tisztaság van, nyugodtabban megyünk el otthonról, s boldogan adhatjuk át magunkat a pihenés örömének :)

Kedden voltam kontrollon a gasztroenterológián is, vittem az MRCP-s eredményemet. Ami pozitívum, hogy nincs kövem és minden rendben van. Negatívum, hogy genetikailag olyan epém van, ami köveket termel, így előbb-utóbb ismét gondom lesz vele :( De ha egészségesen étkezem, száműzöm a szalonnát és társait (ezeket eddig is kerültem), sok folyadékot iszom, nem lesz gond. Igyekszem ehhez tartani magam, nem szeretnék ismét kórházba kerülni, nem egy kellemes dolog, de szerintem ezt nem kell ecsetelnem :) Vagy van olyan, aki szeret kórházban lenni? Na jó, talán az ott dolgozók igen. De én nem. Nagyon nem...

Visszatérve a tárgyhoz, ahogy visszaolvastam a korábbi PP-ket, láttam, hogy volt egy tavaszi válogatás is, s úgy gondoltam, hogy miért ne lehetne egy nyári is, sőt lesz őszi is és téli is :) Olyan képeket gyűjtök össze, amik akár saját élmény nélkül is visszaadhatják az évszakok hangulatát. Nem hiszem, hogy idén lesz lehetőségem a tengerparton homokvárat építeni :))

De helyette a családdal lehetek, ráadásul otthon kertes ház van, bármikor ki ülhetek a kertbe, élvezni a napsütést, s bár annyira nem lesz meleg, de ha a szükség úgy kívánja, akár slaggal is locsolhatnánk egymást :)) S mi másról is szólna a nyár, ha nem a fagyiról, a vízpartról, a nyári záporokról, a nyári flörtökről, homokvárat építeni a tengerparton, kényelmes függőágyban olvasgatni vagy szundítani egy kicsit :) 
Ha nem lenne sokszor olyan meleg, azt is mondhatnám, hogy a nyár a kedvenc évszakom, de valahogy jobban szeretem a tavaszt. Illetve a nyár is jó akkor, ha a hőmérséklet nem megy 25-26 fok felé és szépen süt a nap :) De ezeket a 30 feletti melegeket már nagyon nehezen viselem. 

Már nagyon várom a holnapi napot, kíváncsi vagyok, hogy most Beni hogy bírja az utat, mennyire lesz nyűgös vagy mennyire fog pánikolni :)) 

Igyekszem nem teljesen eltűnni, de azt sem ígérem, hogy sok bejegyzés fog születni közben :)) De remélem megértitek, hogy nagyon ritkán van lehetőségünk hazautazni, s szeretnénk maximálisan kihasználni az együtt töltött időt a szüleimmel és a kicsi keresztfiacskánkkal :)

Ti mentek nyaralni? Mit szerettek a nyárban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése