Kreatív cuccok a Lidl-ben

Orbán Szilvi | augusztus 13, 2013
Nem, nem dolgozom a Lidl-nél és jutalékot sem kapok, hogy írok róluk, csak mivel többen vannak ugyanilyen megszállottak, mint én, akik rajonganak a barkács-hobby-kreatív holmikért :))

Most csütörtöktől (augusztus 15.) ismét lesznek kreatív alapanyagok a Lidlben, néhánnyal én is nagyon szemezek, van köztük olyan, amit már nagyon régóta szerettem volna megvenni, de még nem volt rá alkalmam. No, hátha most lesz :)





Én a pecsétnyomót és a mintalyukasztót néztem ki magamnak, ezeket remekül fel lehet használni pl. az esküvői meghívókhoz is, ha esetleg az sk. megoldásnál döntöttünk :)
Dekorációs papírból még van itthon, mostanában nem nagyon használtam belőlük, mire elfogynának, addigra biztos lesz egy újabb ilyen akció és akkor ismét feltankolok belőlük, mert ugye szép, mintás papírból sohasem lehet elég :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése