Szülinapi interjú (nemcsak) kisgyerekeseknek

Orbán Szilvi | augusztus 07, 2013
Egy gyermek szülinapja mindig nagy esemény a családban, nálunk sem volt ez másképp, mindig megünnepeltük a családdal. Finom ebéd, amit a szülinapos választhatott meg, s a süti is az ő kívánsága szerint alakult. Már ettől különlegesnek éreztük magunkat, hogy ez a nap csak rólunk szólt :)

Megfogadtam, hogy ha nekem is lesz(nek) gyereke(i)m, minden szülinapjukat megünnepeljük és igyekszünk felejthetetlenné tenni a napjukat különböző figyelmességekkel :)
S hogy magunknak is gyártsunk egy kis emléket (hiszen olyan gyorsan felnőnek), készítsünk velük egy kis interjút minden évben, s majd ha egyszer nagyok lesznek, egy szép kerek évszámnál át is nyújthatjuk ezeket ajándékként. Biztos nagyon érdekes, vicces és egyben megható lesz visszaolvasni :)

Például ilyen kérdéseket is feltehetünk:
1. Mi a kedvenc desszerted?
2. Melyik a kedvenc sportod?
3. Milyen zöldséget utálsz a legjobban?
4. Ki a legjobb barátod?
5. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?
6. Mi a kedvenc könyved?
7. Miben vagy igazán jó?
8. Mit szeretsz a legjobban csinálni?
9. Mi a legkedvesebb emléked?
10. Ki a kedvenc szuperhősöd?
11. Mit vennél, ha lenne 1 millió forintod?
12. Mit szeretsz a legjobban csinálni a barátaiddal?
13. Ha kívánhatnál valamit, mi lenne az?
14. Kit vagy mit szeretsz a legjobban a világon?
15. Mi a kedvenc színed?

Kép innen

Ti milyen kérdéseket tennétek fel a gyereketeknek? Szerintetek is aranyos ötlet ez az interjú?

2 megjegyzés:

  1. szerintem jó ötlet -ugyan a gyerek(ek) miatt kezdtük el ezt a szokást, de ha régebben is feljegyeztük volna magunknak, vicces lenne visszaolvasni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nekem lesz, én biztos, hogy bevezetem :) Sőt, jövőre 30 leszek, lehet csinálok magamnak is egy ilyen interjút :))

      Törlés