20 napos lomtalanítási kihívás 18-19. nap - Előszoba - Éjjeliszekrény

Orbán Szilvi | szeptember 08, 2013
Először is elnézést kérek, hogy a tegnapi bejegyzés elmaradt, de zserbót sütöttem délután, s annyira elment vele az idő, hogy hullafáradt lettem, mire gépközelbe kerültem. Ha én egyszer fáradt vagyok, akkor a gondolataimat még lepkehálóval sem lehetne összeszedegetni.

A héten úgyis az előszoba zónában vagyok, épp aktuális volt a téma :) Azonban ma sincs mutatni valóm, mert képek most sem készültek (jól van, tudom, feledékeny vagyok...).

Mint azt írtam, a FB-n, hogy az előszobában van az ún. Launch Pad (a kilövő állomás) a Fly Lady progiból. A Launch Pad egy dobozból (egy üres kakaósdobozt vontam be színes papírral, s kétoldalú ragasztóval ragasztottam fel a falra), és egy kulcstartóból áll, az előbbiben tartjuk a befizetendő csekkeket és a feladandó leveleket, stb., az utóbbin pedig lógnak a kulcsaink (ki gondolta volna..). A pénztárcát nem itt szoktuk tárolni, mivel nagyon közel van a bejárathoz, para vagy sem, de akárki, akármikor benyúlhat, még annak ellenére is, hogy lánccal zárjuk az ajtót, sosem lehet tudni...
A nyári és a téli cipőket külön szoktuk tárolni, mindig az épp aktuális szezon lábbelijei vannak elöl a cipős szekrényben, a többi a nappaliban van, az egyik fotel tároló rekeszében. Még nem cseréltem ki őket, a héten is még simán a szandálomat hordtam, nemigen lesz szükségem mostanában a csizmámra :))
A fogason az épp használatban levő kabik, mellények lógnak, s egy-két táskám is ide van felakasztva, valamint Beni nyakörvei, pórázai is itt lógnak.

Az éjjeli szekrényemben most kivételesen nem volt semmi kidobandó, a múltkor kiürítettem a csokis és chipses zacsikat. Amúgy néhány könyv van a polcon, a tetején egy doboz papírzsepi, a testápolóm és egy éjjeli lámpa van. 

Holnap a kihívás utolsó napja jön, már várom is egy kicsit, hogy vége legyen, meg nem is :)

Ti hogy álltok? Hogy érzitek, sikerül a végére érni? sikerült tartani valamennyire a napokat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése