DIY mobilzseb telefontöltéshez

Orbán Szilvi | szeptember 17, 2013
Most kivételesen találtam egy kifejezetten praktikus ötletet a Kisalföld Lakás és kert c. magazinjában, amit azonnal meg is csináltam, s most meg is mutatom nektek. Ha a címből ne derülne ki, miről is olvashattok ebben a bejegyzésben (nagyon nehezen találok ötletes címeket, asszem nem lenne belőlem jó marketinges :)), segítek: ez gyakorlatilag egy zseb, amit akkor vethetünk be, ha a lemerült telefonunkat nem tudjuk semmilyen asztalra/polcra letenni, viszont azt sem szeretnénk, ha a földön lenne, mert bárki ráléphet, megcsócsálja a kutya, stb. Erre a megoldásra már láttam ötleteket, többek között üres tusfürdős dobozból volt kivágva tartó, de eeeez, eeeez sokkal egyszerűbb és még jobban is néz ki :)
5 perc (na jó, lehet, hogy kevesebb) megvagyunk vele, s ha esetleg tönkre menne, hamar lehet pótolni.

/A képek minőségéért előre is bocsánatot kérek, de a gépen nincs autofókusz és egyszerűen közelről nem lehet vele éles képeket csinálni :S, no meg az időjárás miatt a fényviszonyok sem a legmegfelelőbbek a fotózáshoz. Azért remélem, hogy a lényeg látszik :) /


Szükséges anyagok:
színes vagy mintás kartonpapír
nagy kör mintalyukasztó vagy teamécses vagy bármi kerek, ami kicsivel nagyobb átmérőjű a töltőnk dugaszánál (ez azért fontos, mert ezen a lyukon dugjuk át a töltőnket a konnektorba)
olló (ha nincs lyukasztó)
ceruza 



Először is mérjük meg a telefonunk paramétereit, hogy mekkora "fület" kell kivágnunk ahhoz, hogy kényelmesen elférjen benne a telefonunk, de figyeljünk arra is, hogy ne csússzon ki belőle.


Ha megvan a megfelelő zseb vagy hurok, mintalyukasztóval vagy ha nincs, rajzoljuk körbe azt a valamit, amit találtunk, nálam a vonalzón volt egy megfelelő méretű lyuk. Majd ha ezzel megvagyunk, vágjuk ki. Mintalyukasztónál ez a lépés kimarad :) 


Ha ezzel megvagyunk, ilyen lesz az eredmény


Ennyi, ezzel készen is vagyunk, nincs más dolgunk, mint kipróbálnunk és ha megfelelő, akkor használnunk :) 



Szerintem sokkal egyszerűbb ez a megoldás, mint a flakonos barátja, gyorsabban elkészül és ha szép papírból készítjük el, még jobban is néz ki :)

Hogy tetszik? Ti is elkészítitek? Melyik a jobb, ez vagy a flakonos?

3 megjegyzés:

  1. A flakonostól félteném a telefonom, hogy megkarcolja, ha sorjás marad... Ezt viszont picit szélesebbre csinálnám, hogy biztosan ne essen ki belőle. (Mondjuk én egyszer szilánkosra törtem egy iPhone kijelzőjét, úgyhogy azóta nagyon féltem a telefonjaimat. :$)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért írtam, hogy mérjük le a telefonunk paramétereit, csak kimaradt, hogy legalább olyan széles legyen, amiből nem csúszik ki :)
      Én is törtem már be telefon kijelzőjét, elfelejtettem, hogy a hátsózsebemben van és lehuppantam a betonra kutyázni...Azóta nem teszek farzsebbe telefont :)

      Törlés
  2. Ez nagyon tetszik, ki fogom próbálni:)

    VálaszTörlés