Pinterest Péntek #23 - Random képek

Orbán Szilvi | szeptember 13, 2013
Szeptember első PP-je van, egy kicsit háttérbe szorult ez a sorozat, de igyekszem pótolni és vissza térni a régi kerékvágásba, már ami a PP-t illeti :)
Már korábban is volt olyan, hogy nem egy bizonyos tematika szerint válogattam össze képeket, hanem csak úgy, random képeket, amiket az adott héten tűztem ki valamelyik táblácskámra :)
A mostani képek között érdekes módon a karácsonnyal kapcsolatos képek vannak többségben, fogalmam sincs, hogy miért :) Általában az 'Everything' kategóriában szoktam nézelődni, ott találtam rájuk :)


Ez a wc-papír-rénszarvas project egyből megragadta a fantáziámat, annyira jól néz ki, annyira aranyosak ezek a Rudolfok :) Ahogy elnézem, piszok egyszerű az elkészítésük, s biztos, hogy megcsinálom őket, aranyos szereplői lesznek a karácsonyi dekorációnak :)

Ez az adventi naptár megoldás azért tetszett meg, mert gyakorlatilag csak lécek kellenek hozzá, meg pár papírtasak és készen is van :) A váz pedig még karácsonyfaként is funkcionálhat, aki szereti az alternatív megoldásokat :)

Emlékszem, az oviban és még az iskolában is sokat használtuk a harmonikahajtogatást. Ehhez sem kell sok minden, egy szép papír, akár még színes, dekorációs papírt is el tudok hozzá képzelni, egy hurkapálca és egy szép szalag, amiből masnit kötünk :)

Ezt a dezodorreceptet azért mentettem el, hogy alkalomadtán én is eltudjam itthon készíteni, ha megunnám a mostani alumíniumos dezodoromat. Húgom már csinált nekem egyszer ilyet, be is vált, mert nem izzadtam mellette, viszont egy minimális szag azért volt, ezért mikor elfogyott, visszatértem a régi, jól bevált Rexonámhoz.

Ennyi jutott erre a hétre, bocsi a karácsonyos képekért, hiszen még ősz van :) De ki tudja, hogy később is rátalálok-e majd ezekre.

3 megjegyzés:

  1. Alumínium nélkül nem ér az egész semmit, mondom én, kencekeverőként. A rozmaring olaj jó, de bőrvörösítő (a bőr és a bőr alatti szövetek vérkeringését fokozó, bőrhőmérsékletet emelő) hatása van, illetve izzasztó hatású és enyhén irritáló. Inkább teafaolajat javasolnék, citronellát, vagy. bormentát. De ha bevált, írd meg! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaaj, nagyon szépen köszönöm a tanácsot hugi :) Akkor inkább az általad javasolt illók közül teszek bele, hiszen nem az izzadás lenne a célom :D

      Törlés