Karácsonyfadíszek #1 - Filc díszek

Orbán Szilvi | november 11, 2013
Indítok egy 6 részes minisorozatot a készülődés keretében, amiben saját kezűleg elkészíthető díszekről gyűjtök össze pár ötletet, s egyet-kettőt én is megvalósítok közülük. 
Ahogy múlnak az évek, úgy változnak a trendek a díszeket illetően, s bevallom őszintén nekem nem annyira tetszenek a lila, rózsaszín, csilli-villi, glitteres "csodák". Én az egyszerű, letisztult, természetes díszeket szeretem, kedvenceim a piros, fehér, esetleg piros-fehér, fából, szalmából készültek. Azonban idén elhatároztam, hogy most mi csináljuk a díszeket a fára, de emellett kerülnek fel az eddig használt díszekből is. 

A sorozatban hozok ötleteket filc, horgolt, gipsz, mézeskalács, házilag készített gyurmából, de még tésztából készült díszekhez is, hogy minél színesebb, minél egyedibb legyen a karácsony. Ezekből párat akár a gyerkőcökkel együtt is elkészíthetünk, összehozva ezzel a családot és így ők is büszkék lehetnek magukra, hogy kezük munkája ott lóg a fán :) 

Elsőként a filcből készíthető díszekhez gyűjtöttem össze inspirációkat. Az a jó a filcben, hogy semmilyen varrnitudás nem szükséges hozzá, némelyikhez elég egy ragasztóstift is. A pelenkaöltés nem az erősségem, viszont azért a sima öltés még megy. Azt még nem tudom, hogy készítek-e filcből díszeket, mert egy darab filc sincs itthon, max. amivel rajzolni lehet. De ha jó áron jutok anyaghoz, elképzelhető, hogy készíteni fogok egyet-kettőt :) 

De addig is itt van néhány ötlet, ha valami megtetszik, lehet alkotni :)) 


A képek forrását a Filc karácsonyfadíszek Pinterest táblámon találjátok :) 

Ti szoktatok saját kezűleg díszeket készíteni? Ezek közül tetszik valamelyik? Elkészítitek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése