Little Reasons To Smile #7

Orbán Szilvi | november 10, 2013
http://lifeandmarshmallow.tumblr.com/post/66118664711

Ez a hét is gyorsan eltelt, volt aztán benne minden :) De végre vasárnap van és ismét egy új hét kezdete előtt állunk, közepén a névnapommal :) A hét eleje igen rosszul telt, volt egy kisebb lelkiválság, de elmúlt, s már sokkal jobb, néha azért ki kell adni magunkból azt, amit kikívánkozik :) 
Haladtam a karácsonyi készülődéssel is, készen van az előszoba, kitakarítottuk a beépített szekrényeket is, a nap végére nem kellett már ringatni, egyből elaludtam :) Na de akkor most jöjjön, aminek jönnie kell, azaz

Okok a mosolyra:
♥ még mindig kamillatea (de csak mert a többi már elfogyott), esőcseppeket bámulni, ahogy lefolynak az ablakon (volt belőle részünk a héten rendesen) ♥ lassan elfogy a samponom, alig várom, utáltam ♥ megjött a mintalyukasztóm ♥ lyukasztani, lyukasztani és lyukasztani ♥ megtalálni a fiók mélyén a tavaly télen vett téli illóolajokat, és légfrissítőt gyártani belőle ♥ mennyei illat a lakásban tőle, most a téli álmot használtam, de decemberben előveszem a sült alma illatot is ♥ teafaolaj ♥ briós tejbe mártogatva ♥ rend a szekrényben ♥ takarítani ♥ sokat nevetni ♥ Piros Pöttyös ♥ Ő, hogy van nekem és vígasztal, ha elvagyok kenődve ♥ segíteni másoknak ♥ húgom sikerei a szappankészítésnél ♥ Alma együttes werkfilmje :D ♥ elővenni a télikabátomat és örülni, hogy már nem olyan szűk, mint tavaly volt ♥ őszi illatok helyett tavaszi illatot érezni (komolyan az volt, nem viccelek) ♥ Beni ahogy "megágyal" magának ♥ megmaradt az aloe verám, amit anyától kaptam, s már lesz mivel kezelni a kezem, ha megégetem ♥ lila foltokat felfedezni a karomon, fogalmam sincs hogy szereztem őket, de nálam ez megszokott dolog ♥ segítséget kapni ♥ zöldfűszeres bagett ♥ AVON-os lábápoló krém sheavajjal ♥ puha, meleg zokni 

Nektek?

2 megjegyzés:

  1. én a héten éreztem tavasz illatot is és tél illatot is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor nem vagyok egyedül :) a párom nem érezte, igaz neki rosszabb az orra, mint nekem :))

      Törlés