Plusz feladat a hétre: nézzük át az itthon található karácsonyi dekorációt!

Orbán Szilvi | november 08, 2013
Tegnap este ültem az ágyon, néztem a tévét és egyszer csak bevillant, hogy elfelejtettem megírni, hogy a héten nemcsak az előszobát kell rendbe tenni, hanem a karácsonyi dekorációt is át kell nézni. Nemhogy nem írtam meg, de én is elfelejtettem megcsinálni. De sebaj, még csak péntek van, még van hátra 2 nap ebből a hétből, szóval nem vagyunk elkésve semmivel sem :) 

A feladat annyi, hogy  keressük elő a díszeket, nézzük át, hogy kell-e valamit pótolni, gondoljuk át, hogy milyen színösszeállítást szeretnénk. Mindent írjunk fel egy listára, hogy célirányosan tudjunk vásárolni hozzá, ha olyan üzletben járunk. A karácsonyi vásárokban is igazi gyönyörűségekre bukkanhatunk (igaz ezeknek el is kérik az árát :/). Írhatunk listát a lakásdekorációhoz is, hogy milyen tárgyakkal szeretnénk egy kis karácsonyi hangulatot csempészni a lakásba.

A múltkor én már elővettem a karácsonyos dobozt - amiben a díszeket tartjuk -, abból válogattam ki a fotózáshoz dekorációt. De olyannyira elpakoltuk, hogy fel kellett túrnom az egész lakást, mire az egyik szekrényben, leghátul megtaláltam. Eddig 4-szer állítottunk fát, abból az első élő fenyő volt. Rá egy évre már műfenyőt vettünk, hatalmas mázlink volt vele, ugyanis az az egy darab volt már csak abból az árkategóriából, amit rászántunk volna és külsőleg is megfelelt. Igazán takaros fenyőre sikerült szert tennünk, nem olyan kis nyeszlett valami, amit a Tesco-ban lehet kapni. Ha rendesen ki van hajtogatva, még igazi fenyőnek is elmenne :) 

Mind a 4 év alatt ugyanaz volt a dekoráció, arany és piros, plusz volt még felaggatva tésztából készült hópehely, csillag és direkt erre a célra sütöttem mézeskalácsot is :) Idén úgy döntöttünk, hogy veszünk pár új díszt, hogy ne mindig a megszokott összeállítás legyen (ami amúgy nagyon szép, és igazi karácsonyi hangulata van). Otthon szinte minden évben más volt a "téma", volt kék, ezüst, fehér, piros, szalmadíszes, de tavaly már mindegyikből volt fenn egy kicsi, igazán eklektikusra sikeredett, de szuperül nézett ki így is :) 

Egyelőre még nincs elképzelésem, hogy milyeneket vegyünk, de már az is megfordult a fejemben, hogy lehet, hogy inkább mi gyártunk itthon díszeket, az mégiscsak olcsóbb megoldás, s amellett még egyedi is :) A készülődés alatt hozok majd ötleteket sk. díszek készítésére is, elképzelhető, hogy egyet-kettőt mi is kipróbálunk majd :) 

Kép innen.

Ti hogy tároljátok a dekorációt? Van valami elképzelésetek, hogy milyen lesz az idei? Mindig ugyanazok a díszek vagy minden évben más?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése