Little Reasons To Smile #18

Orbán Szilvi | január 26, 2014
Korábban mindig igyekeztem nappal megírni ezt a bejegyzést, de rájöttem, hogy a legjobb ilyenkor este, vagy még később, hiszen a "Nyugtával dicsérd a napot!" mondás alapján még történhetnek jó dolgok az emberrel vagy pedig már csak akkor jut eszébe valami, amikor már kitette a bejegyzést. Így ezentúl már csak este fogom kitenni ezeket a bejegyzéseket, hogy semmi sem maradhasson ki :) 

http://lifeandmarshmallow.tumblr.com/post/73296984210/thegrandteapot-untitled-by-mahouarn-on-flickr

Okok a mosolyra:
♥ retro (Játék határok nélkül, Szomszédok) ♥ mézespuszedli ♥ bevált a karácsonyra kapott fröccsenésgátló és az anyáéktól kapott sütőlap (még egyszer kösziiii ♥) ♥ új játékosok a Criminal Case-ben ♥ hidegtől kipirosodni ♥ meleg csizma és télikabát ♥ még ha csak pár mm, de akkor is esett a hó ♥ vajkrém és májkrém (ezer éve nem ettem, olyan jó újra ilyeneket majszolni) ♥ LEVENTE ♥ Booty Time :D ♥ forró tea ♥ beauty blogokat, azon belül is lakkos bejegyzéseket olvasni ♥ 5 új lakk *.* ♥ lassan közeledünk a 100.000-es oldalletöltéshez *.* ♥ motiváló képeket szerkeszteni, idézeteket gyűjteni ♥ anno, mikor elgondolkoztam a blog elkezdésén, találóan határoztam meg a témát, vagyis gyakorlatilag minden belefér a blog profiljába, így talán még körömlakkos posztok is lesznek (persze, ha érdekel egyáltalán valakit, no meg mennyire sikerül ügyesednem ezen a téren :D)

Holnaptól indul egy új rovat a blogon, ezentúl egy kis motivációs bejegyzéssel indítjuk a hetet, hogy legyen mivel átvészelni a kezdeti nehézségeket :) Szeretitek egyébként az ilyeneket? Nekem néha sokat jelent egy-egy találó idézet, ha sokszor mantrázom magamban, talán még valóra is válhat és elhiszem, hogy tényleg bármi lehetséges :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése