Pinterest Péntek #42

Orbán Szilvi | január 24, 2014
Észrevettétek, hogy mióta megújult ez a rovat, azóta nem maradt el egy PP sem? Még akkor is volt, amikor nem voltam itthon. Valahogy ezzel a formátummal sokkal jobban tetszik nekem is, mert eddig mindig bajban voltam, hogy mit írjak a képek mellé. De így most a képeken van a hangsúly, s csak akkor fűzök hozzá bővebb megjegyzést, ha tényleg van valami véleményem róla. Bocsánat, hogy ha csak annyi van egy-egy kép mellett, hogy húúú, wáó, meg nyamm, de néha tényleg csak ennyivel lehet leírni azt, ami a képen van :D Nem azért, mert lusta vagyok írni mellé valamit :) Ha meg egyáltalán nem jut eszembe semmi, akkor csak egy mosoly jel megy mellé :) Nah, ennyit a kulisszatitkokról :)))



Lakberendezés


Mindig is imádtam hintázni, amikor otthon vagyok, akkor is imádok kiülni a kinti hintába és csak lesni ki a fejemből, gyönyörködni a kertben, vagy ha van valami olvasnivaló, akkor azt olvasgatni. De sajna itt Győrben legfeljebb csak így lehet megoldani, azonban én már egy ilyennek is rettenetesen örülnék :D Pláne ha mesés a kilátás az ablakból (na ez az, ami itt nincs :/ )

Cukiság


Az sem baj, ha a labda 2x akkora, mint a feje :) Annyira aranyos! ÉS azok a szemek....! *.*

DIY


Egy ilyen kis könyvespolc (na jó, nem ebben a színben) az ágy mellé remek megoldás lehet a könyvmolyoknak :) Így az éppen olvasott könyvhöz sem kell könyvjelző, csak rátesszük a tetőre, s később onnan folytathatjuk, ahol abbahagytuk :) 

Manikűr


A legeslegjobban a gyűrűsujj tetszik a legjobban. Imádom! Ha kellően ügyes leszek a lakkozásban, egyszer megcsinálom magamnak :) 

Outfit


Ebben a szettben eszméletlenül kényelmesen érezném magam, nagyon tetszik :)

Humor


Na igen :)

Desszert


Annak ellenére, hogy január van és esik a hó, bármikor képes vagyok akármennyi jégkrémet bepuszilni. De ezzel valószínűleg nem vagyok egyedül :) Ezer éve nem ettem banana splitet, de nagyon szeretem! :)

Frizura


Ez mintha már lett volna egyszer, de így 42 PP után már az ember nem emlékszik tökéletesen arra, hogy mi volt már és mi nem :) De ha volt már, az sem baj, még mindig nagyon tetszik :D 

Étel


Grillezett szendvics akár ebédre is :) Igaz ugyanolyan jól esett most az a nagy tányér tejberizs is, amit elpusztítottam ma ebédre :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése