Pinterest Péntek #57

Orbán Szilvi | május 23, 2014
Kínszenvedéssel telt el ez az egy hét, ugyanis sikerült egy finom hasmenéses vírust összeszedni egy kis lázzal is megspékelve :/ Csak azt tudnám, hogy honnan? A doki is azt mondta, hogy mostanában nagyon sokan mennek hozzá ezzel a panasszal. Pedig mindig ügyelek a kézmosásra, ha elmegyek itthonról mindig van nálam fertőtlenítő kendő, stb. Szerencsére úgy néz ki, hogy alakul a dolog, már ki merek mozdulni itthonról, sőt tegnap már egész sokáig el tudtam szabadulni itthonról. Ennek is megvolt az előnye, legalább megtudtam, hogy hol van Győrben az ÁNTSZ :)
Mostanában nem tudok fél hétnél tovább aludni, van, hogy már hat előtt fenn vagyok és olyankor még tudunk beszélgetni egy kicsit Ő-vel, mielőtt elmegy dolgozni. Ilyenkor szoktam garázdálkodni a Pinteresten is, általában ekkor szedem össze a PP-hez való képeket is :) Párszor azért az is előfordult már, hogy elalszok a géppel az ölemben :D



Lakberendezés


Nem kellenek drága bútorok, hogy kialakítsunk egy kis dolgozósarkot a lakásunkban :) 

Cukiság


Olyanok ezek a vörös pandák, mint a plüss macik :D megzabálom őket *.*

DIY


Hajtogassunk vállfából vécépapír tartót :D

Manikűr


Ehhez a manihoz csakis ez a szám :D 

Outfit


Már megint egy pöttyös... :D De ha egyszer tetszik, na. Mondjuk azt nem tudom, hogy rajtam hogyan állna (biztos nem olyan jól..), de máson nézegetni olyan jól esik :D

Humor


Én mindig kiszúrom a kamerákat, de nem szoktam ilyen pofákat vágni :D De Mr. Bean remekül csinálja :D :D 

Desszert


Kókuszos palacsintát valakinek? :)

Frizura


Lazán feltűzött...

Étel


Álmodik a gyomor nyomor...

1 megjegyzés: