Little Reasons To Smile #33

Orbán Szilvi | június 29, 2014
A hidegfront természetesen most is meghozta a szokásos fejfájást, csak azt tudnám, hogy mióta vagyok én erre ilyen érzékeny? Sosem fájt a fejem ilyenkor, jöhetett hideg, meleg, hideg-meleg, egyetlen idegszálam se rezzent. Most meg... már napokkal előtte jelez, hogy valami közeleg. Szerencsére viszont nem taglóz le annyira, hogy gyógyszert kelljen bevenni, mióta műtöttek azóta a fájdalomküszöböm is kitolódott egy kicsit, így inkább csak zavar, hogy fáj. Amint elmúlik a ront, a fejfájásom is elmúlik, szóval már csak ki kell várnom, hogy elvonuljon :) 
Egy ideje nem volt LTRS, de most újra itt vagyok, hogy összemazsolázzam az apró kis örömteli pillanatokat :) 

http://lifeandmarshmallow.tumblr.com/post/87912874476

Okok a mosolyra:
♥ foci VB ♥ házi fogadás - egyelőre én állok vesztésre, de még messze a vége :) ♥ mini - de tényleg mini - kakaóscsigák :) - le akarom engedni a fagyót és a hűtőt, így most mindent kieszünk belőle, s most csak 14 db mini csigára volt elegendő levelestésztám :) ♥ narancsos Sir Morton ♥ új dizájn a blogon - örültem, hogy Nektek is tetszett :) ♥ csokidarabos jégkrém ♥ hasznos bejegyzéseket írni ♥ sok kedves hozzászólás ♥ ahogy a testápoló helyreteszi a kiszáradt bőrömet - méghogy a Ziaja tusfürdő meggátolja a kiszáradást... ♥ levegőn megszárítani a hajam ♥ kedves és jófej fodrász - annak ellenére, hogy be volt táblázva beszorított engem is, hogy frufrut csináljon :)) ♥ ütemes, pattogós himnuszok a vb-n ♥ már csak 4 nap és megyek haza ♥ napszemüveg ♥ már azzal mennyire rendezettebbnek tűnik a konyha, ha el van mosogatva ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése