{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Legrosszabb tulajdonság(ok)

Orbán Szilvi | július 02, 2014
Tudom, tudom mindenhol azt hangoztatják, hogy ne a rossz tulajdonságainkat emeljük ki, hanem
koncentráljunk a jókra. Nos, az e heti téma pont nem erre hivatott :) Egy kicsit talán terápiás célra is felhasználható ez a témakör, itt az ideje, hogy mindenki egy kicsit magába szálljon, kicsit beforduljon és leszámoljon - vagy legalábbis megpróbál leszámolni - a rossz tulajdonságaival. Egészen más látni leírva, mint elméletben gondolkodni rajta. Persze ezzel nem az a szándékom, hogy mindenkit rossz színben tüntesse fel magát, saját maga dönti el mindenki, hogy milyen rossz tulajdonságait osztja meg a nagyközönséggel ;) 

Nekem nem is kellett nagyon magamba néznem, kapásból három rossz tulajdonság is eszembe jutott :D Eddig mindegyiken megpróbáltam változtatni már, de sajnos minden próbálkozásom kudarcba fulladt, pont az egyik rossz tulajdonság (defekt) miatt... :D 

Feledékenység: mondhatnám, hogy ahogy öregszik az ember, úgy felejt el dolgokat, de az már nem normális, hogy már 5 perc múlva nem emlékszem arra, amit mondtam vagy csináltam. Bezzeg arra pontosan emlékszem, amikor kiskoromban eltörtem a kezem és a kórházban voltam. 

Kitartás hiánya: sajnos ez a legrosszabb tulajdonságom, bevallom. Rengeteg mindenbe belekezdek, de semmit sem fejezek be. Vagy csak nagyon sokára. Ezen is rengetegszer megpróbáltam javítani, de mindig félbe maradt ezt a dolog is, ki gondolta volna... :/ 

Akaraterő: ez nagyban összefügg az előzővel. Szégyen, de az akaraterőm szinte egyenlő a nullával. Bár nálam jellemző, hogy hullámokban tör rám, van amikor annyira hajt az akaraterő, hogy azonnal megváltanám a világot, de van, amikor egyszerűen semmihez sincs akaraterőm. Olyankor van az, hogy elkezdek egy diétát, vagy belefogok a nyelvtanulásba, aztán egyszer csak alábbhagy a lendület és félbehagyom az egészet. És itt most vissza is kanyarodtam az előző ponthoz. :)

Hát ez vagyok én, én ilyen defektes vagyok. De amit most ide leírtam, az már itt van, kitörölhetetlenül a szemembe és az agyamba égett, hátha így könnyebben tudok változtatni rajta :) 

A többiek bejegyzését az alábbi linkeken éritek el: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése