Pinterest Péntek #68

Orbán Szilvi | augusztus 15, 2014
Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de engem nagyon megvisel ez a szeszélyes időjárás :/ Egész éjszaka és délelőtt esik, délután meg olyan fülledt idő van, hogy most az egyszer nem bánom, hogy egy hétig feküdnöm kell és nem mozdulhatok ki a lakásból :) Egész héten a blogszülinapon járt az eszem, már nincs két hónap hátra és a blog betölti második életévét is :) Tervezem, hogy milyen bejegyzések legyenek, legyen-e nyereményjáték vagy sem, ha igen, akkor mi legyen a nyeremény, stb. Nem árt előre gondolkodni, meg amúgy is én már csak ilyen tervezgetős vagyok :)





Lakberendezés


Ebben a konyhában jól érezné magát a gyermeki, bohókás énem :) 

Cukiság


Megint vörös panda, de ők tehetnek róla, hogy ennyire cukik :D

DIY


A műanyag szatyrok helyett mindenkinek kosarakat vagy vászon szatyrokat kellene használnia. Nekem is van szép mintás kosaram és két szép vászonszatyrom. Ha egyedi táskákra vágyunk, egy radíros végű ceruza és egy kis textilfesték segítségével kedvünkre kidekorálhatjuk.

Manikűr


Imádom a menta színt :) S ezzel ez ezüsttel szerintem nagyon szépen mutat.

Outfit


Na ebben a hűvös, esős időben ez az ideális szett :)

Humor


A Toy Story örök kedvenc marad :D

Desszert


....omnomnom....

Frizura


Hmm...ha én kócosan összekötném, akkor se nézne ki így....

Étel


Reggelire, ebédre vagy vacsira tökéletes lenne :) 

2 megjegyzés:

  1. Milyen jó ötlet ez a ceruzás díszítés :) És a toy story humor is nagyon tetszik :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki hinné, hogy mennyi mindenre jó egy ceruza :D

      Törlés