Pinterest Péntek #69

Orbán Szilvi | augusztus 22, 2014
Nahát, nahát újra péntek :) Ő most itthon van kedd óta, így most egy kicsit összefolynak a napok, rendesen zavarban vagyok minden reggel :D Akik erre a hétre időzítették a nyaralást nem biztos, hogy jól jártak - legalábbis, akik strandolni szerettek volna - az időjárás nem éppen a legkedvezőbb, igaz túrázni ideális :) No meg ott vannak a fedett wellness fürdők :) aki nagyon akarja, az így is jól érezheti még magát :)
Reggelente, mikor kinyitom az ablakot, azonnal megcsap az őszies illat, s ilyenkor nekem már nagyon nehéz "nyári aggyal" gondolkodnom, egyre inkább húzok az ősz felé, lassan már várom, hogy barnába, sárgába és vörösbe öltözzön a természet :) Lehet, hogy kattant vagyok, de ez van :) Amíg suliba jártam, ilyenkor szoktuk megvenni az iskolaszereket, istenem, hogy vártam mindig :) Órákig képes lettem volna molyolni az üzletben :D Nyugtassatok meg, hogy nemcsak én vagyok ennyire papírmániás :P D

Lakberendezés


A kedvenc párosításom, kék és pöttyös. Ilyen készletből szívesen innám a reggeli teámat :) 

Cukiság


Mondtam már, hogy a mosómedvéket is szeretem? Olyan cuki az álarcuk, no meg ahogy az ételt "mossák" :D

DIY


Egyszerű hajlék a cicusoknak pólóból :) 

Manikűr


Egyszerű, de nagyszerű és elegáns :)

Outfit


Nem áll messze tőlem a bohókás/bohém stílus sem *.*

Humor


Jaj ez annyira igaz rám is :D De csak néha ;) 

Desszert


Epres-rebarbarás süti, nyammi....

Frizura


Észrevettétek, hogy mostanában sok lett az olyan frizura a PP-ben, amiben van legalább egy fonott tincs? Nem értem, hogy miért :D 

Étel


Lehet másképp is sütni a krumplit :) Omnomnom....

8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett a humor, néha én is érzek ilyesmit :P Ja, és a frizura és a krumplis étel is nagyon jól néz ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor megnyugodtam, hogy nem vagyok vele egyedül :)

      Törlés
  2. Én totál papír-írószer mániás vagyok, szinte meghasad a szívem, amikor el kell kezdenem írni egy új, és lehetőleg csini füzetbe :D Cilinek meg kell csinálnom egy ilyen "cicasátrat"!

    VálaszTörlés
  3. Én mindig alig várom, hogy egy szép füzetbe vagy noteszbe :D Nekünk is volt otthon egy Cili nevű cicánk, de sajnos elpusztult :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mi Cilink ráadásul fiú... bár először lánynak mutatta magát... sajnálom a cicádat, mi 7 év után vesztettünk el egy Szilu cicust, nagyon hozzánőtt a családhoz :)

      Törlés
    2. Az egyik nagymamámnak volt egy cicája, aki kandúr volt, de ennek ellenére Gizinek neveztem el :D Mi is nagyon sajnáltuk, hogy elpusztult, ráadásul nem is tudtuk eltemetni, mert elbújt valahova, ahol meghalhat :( eddig érdekes módon egyik cicánkat sem sikerült eltemetni, mintha éreznék, hogy közel a vég és elmennek a háztól :(

      Törlés
    3. Ez kutyák esetében is így van... sajnos... :(

      Törlés
    4. Kutyákkal még nem volt ilyen tapasztalatunk, az egyikük az utolsó erejével még felment a kedvenc helyére és ott aludt el :( Annyira megindító volt, nagyon szerettük szegényt :(

      Törlés