Ismét Liebster Award! :))

Orbán Szilvi | szeptember 29, 2014
Tavaly már kétszer is megkaptam ezt a díjat, egyszer júliusban, majd októberben, s most egy év elteltével, közel a második szülinaphoz ismét bezsebelte a blog :) Ezt egyfajta szülinapi ajándékként fogom fel, amit nagyon köszönök a Styleriginal blog írójának :)

Aki még nem hallott erről a díjról - bár ezt kétlem, hiszen mostanában nagyon sok blog megkapta -, azt kell róla tudni, hogy 11 random dolgot kell elmondani magunkról, majd 11 kérdésre kell válaszolni, és végül 11 blognak kell tovább küldeni. 11 random dolgot nagyon nehéz összeszednem, hiszen már volt itt és itt ilyen bejegyzésem, de azért megpróbálom :) Az utolsó két kritériumot nem tudom teljesíteni, mostanában már nagyon sok blog megkapta ezt a díjat, így nem bombáznám őket vele ismét, s más 11 blogot nem is tudok összemazsolázni. Így értelemszerűen kérdéseket sem fogok feltenni, hiszen nincs kinek :) Remélem nincs harag :P :))

11 random tény rólam 
 
1. Szinte mindig jéghideg a kezem.
2. Magas a fájdalomküszöböm.
3. Nem szeretek a középpontban lenni.
4. Mindig megszámolom a lépcsőfokokat, amikor baktatok fel a negyedikre. 
5. Imádok társasozni.
6. Szeretek túrázni, bár erre már nagyon rég volt lehetőségem.
7. Régen dohányoztam, de már leszoktam róla, csúnya szokás, fujj.
8. Imádok buszozni.
9. A kedvenc péksütim a kakaós csiga.
10. Egyáltalán nem vagyok fotogén, ezért sincs rólam sok kép a blogon :P :)
11. Mindenem a pillecukor.

Válasz 11 kérdésre

1. Hány blogod van?
Ezen kívül még van kettő. Mind a kettő egy ún. próbablog, amin a különböző tutorialokat szoktam kipróbálni, lefotózni, hogy nektek tudjak vele segíteni :)

2. Szereted az állatokat?
Nagyon szeretem őket, sokkal jobban szeretem az állatokat, mint az embereket (természetesen a szeretteimen kívül, ők mindennél fontosabbak számomra). Ez lehet, hogy keményen hangzott, de ez van. 

3. Miről szól álmaid könyve?
Nincs ilyen. 

4. Hiszel abban, hogyha két ember sokáig együtt van (akár barátilag, akár szerelmileg), átveszik egymás szokásait, mozdulatait, beszédfordulatait?
Ó természetesen :D 5 éve élek együtt a párommal, ő Vas megyei, sok olyan szót használnak, amik nekem újak voltak, és egyben egy kicsit viccesek is pl. rajt, köped, stb. Most már észrevettem, hogy sokszor én is használom ezeket, s olyankor, amikor rajtakapom magam,  elmosolyodok :D

5. Játszol hangszeren? Ha igen, min?
Nem játszom, de zongorán régen el tudtam játszani a Boci boci tarkát :D 

6. Facebook vagy Twitter?
Mindkettő, mostanában már egyre aktívabb vagyok Twitteren :)

7. Sokat lógsz a neten/közösségi oldalakon?
Naponta többször felnézek, de nem vagyok fenn egész nap. 

8. Rock vagy pop?
Ha 10 évvel ezelőtt kérdezi ezt valaki, akkor azt mondtam volna, hogy rock. De most vegyes, rock is, pop is :) 

9. Kedvenc virág?
Tulipán, jácint és nárcisz.

10. Ki a példaképed?
A húgom. Hihetetlen, amin ez a csajszi keresztül ment/megy a mai napig, én nem bírnám ezt végig csinálni :) 

11. Fagyi vagy süti?
Így ebben a sorrendben :D Hihetetlenül és menthetetlenül édesszájú vagyok :D 

Mivel nem küldöm tovább a díjat, így kérdéseket sem teszek fel, hiszen nincs kinek :)

Ha van egy kis időtök, megtisztelnétek vele, ha kitöltenétek a blogszülinapi kérdőívet, hogy egy év elteltével ismét képet tudjak alkotni arról, hogy milyenek a visszajelzések a bloggal kapcsolatban :)) A kérdőívet megtaláljátok az oldalsávban, de ezen a linken is elérhetitek. Én ezt kérem szülinapra ;)  Köszönöm, hogy vagytok nekem!

1 megjegyzés:

  1. Az állatos válaszod szerintem nem hangzott keményen, sok ember lehet ezzel így (én is) :)

    VálaszTörlés