Motiváló hétfő

Orbán Szilvi | szeptember 15, 2014
Úgy örülök neki, hogy szeretitek ezt a rovatot, egyáltalán nem bántam meg, hogy visszahoztam. de miért hagytam abba? Ki tudja... :))


Vajon ki tudna az életünkön változtatni, ha nem saját magunk? Mindenki maga dönti el, hogy meg van-e elégedve az életével, büszke lehet-e rá. Ha esetleg nem, már csak el kell szánnia magát, hogy lépjen és változtasson. Vajon hányan ülnek otthon - Via szavaival élve - a kis pocsolyájukban, tudják is, hogy ez nem jó így, de mégis félnek lépni, félnek az ismeretlentől, félnek kilépni a komfortzónájukból. Bevallom, én is közéjük tartozom, bár már így is sokat haladtam :) Úgyhogy ez most nekem is szól, bár az erővel most igencsak gondok vannak, az ágyból nem lehet sokat tenni ennek érdekében, de hátha másnak segít ez a kis idézet ;)

A mai mottó és még több inspiráló idézet az Idézetek és motiváló plakátok c. pinterest táblámon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése