Little Reasons To Smile #39

Orbán Szilvi | szeptember 14, 2014
Honnan tudjuk, hogy ősz van? Hát onnan, hogy Szilvi elővette a melegítőt, és a zoknit :D Ő még ilyenkor is rövidben nyomul, bezzeg, amikor nekem melegem van, akkor ő fázik. Valamelyikünk nagyon rosszul van összerakva :D Szerintem az a normális, ha a hidegben fázik az ember, nem? :)) Úgyhogy hivatalosan is kijelentem, hogy elő a puha, meleg takarókkal, a meleg itókákkal és a jó kuckózós filmekkel, sorozatokkal ;) Annak ellenére, hogy a fájdalom úgy jár bennem, mint a villámcsapás, volt néhány jó pillanat is, amik mosolyt csaltak az arcomra :) Most kivételesen van pár képem instagramról, mostanában sajnos kicsit inaktív vagyok ott, de hát nem megyek sehová, nem eszek guszta kajákat :P :D


Okok a mosolyra:
♥  főtt kukorica ♥ kimozdulni itthonról ♥ helyközi járattal buszozni - még sosem utaztam Győrön kívül busszal, szinte már azt is elfelejtettem milyen jegyet venni ilyen járatra :D ♥ jófej buszsofőr ♥ Google Maps, street wiew :D - ki hitte volna, hogy egyszer így tájékozódunk majd? :D így sokkal könnyebb volt megtalálnom a Gyógyítóházat :) ♥ kedves orvosok ♥ elég jól mennek már a telefonos időpont kérések - pedig anno hogy rettegtem minden hívás előtt :D ♥ sajtos melegszendvics - olyan régen ettem már, pedig 5 perc alatt elkészül :) ♥ új esernyő - ezzel még ez az esős idő is sokkal elviselhetőbb :D ja és természetesen színes és pöttyös :D ♥ fincsi csokis jégkrém ♥ sok-sok Zoella videó - mostanában nagyon rákaptam, többnyire a vlog csatornáját szoktam nézni, angol nyelvtanulásnak tökéletes :D ♥ narancsos-mandarinos tejsavóital ♥ kockás pizsamanaci ♥ megtaláltam álmaim táskáját - de sajna még várnom kell rá... :( ♥ bérlettel bebuszozni a várost ♥ tök jó, hogy még simán egyetemistának néznek :D - pedig 30 leszek decemberben :) ♥ jeges tea ♥ ez a szám ♥ VKP - mindig örülök, ha újak is csatlakoznak :) ♥ Tumblr - imádok rajta "garázdálkodni" :D ♥ extra habos cappuccino ♥ Másnaposok 2 ♥ Stikeez a Lidlből :D

9 megjegyzés:

  1. A táska linkje nem jó, pedig megnézném :(
    Győrben nem nehéz körbebuszozni a várost, elég felülni a 14-es buszra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam működik, de próbáld meg ezzel:
      http://www.ebay.com/itm/Fashion-Popular-Women-ladies-Shoulder-Tote-Hobo-PU-Leather-Bag-Handbags-LJ-/181499933892?pt=US_CSA_WH_Handbags&hash=item2a423d34c4

      Érdekes ez a városnéző járat, mindenkinek más a városnéző busz :D annak idején a 23-as buszokat mondták annak :D

      Törlés
    2. Nálam van a gond, az egész ebay nem jön be. Ne mindegy, majd megnézem legközelebb.
      Nem tudom merre jár a 23 mostanság, de szerintem a 14-es a leghosszabb, Újváros-Sziget- Belváros- Adyváros- Marcalváros útvonallal szerintem verhetetlen :)

      Törlés
    3. A 23-asokat megszüntették, de ugyanazokat a városrészeket járta be, mint a 14-es, csak más útvonalon :)

      Törlés
  2. gyakran rendelsz táskát, ruhafélét ebay-en? Olyan rusnyákat látok mostanában és/vagy drágákat, lehet, én is körbenéznék e-bay-en.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem rendeltem táskát ebayről, húgom igen, ő megjárta, mert gyenge minőségűt kapott (viszont ez eladó függő, volt, akinek semmi baja a rendelt táskával). Már én is kinéztem egyet, remélem mihamarabb meg tudom rendelni :D Amit eddig rendeltem, azokkal meg vagyok elégedve, főleg a pénztárcával, az szuper :) nagy a választék ebayen, csak én vagyok nagyon válogatós :D

      Törlés
  3. téééényleg, a pénztárcád is onnan van. Az is milyen menő. Jajj, hát pénztárca is kell nekem, de rondákat vagy 15e felettieket láttam az utóbbi időben (és tényleg kell, mert már el van szakadva, de nagyon durván).

    VálaszTörlés
  4. najó, bűnbe vittél. Megrendeltem egy pénztárcát és a hétvégén keresek magamnak táskát is :D

    VálaszTörlés