Little Reasons To Smile #43

Orbán Szilvi | november 09, 2014
http://lifeandmarshmallow.tumblr.com/post/101757741276/luxurystars-source

Mert már olyan régen volt ilyen poszt... :(

♥ tavaszias meleg - bár a fejfájást igazán kihagytam volna :/ ♥ almás-fahéjas tea - köszi anya :) ♥ rákaptam a melegszendvicsre - egyetlen egy szalámival tudom csak megenni, én már csak melegszenyaszaláminak (igen, így egyben) hívom, és ez a Penny-s Tabula Ligna szalámi, egyszerűen isteni finom ♥ sétálni ♥ Nutella ♥ fincsi mustáros csirkemell ♥ vidám mintás 2015-ös zsebnaptár ♥ Éva advent ♥ F&F home - rég nem jártam a Tescoban, jó volt szétnézni egy kicsit ♥ fincsi illatos gyertyákat szagolni ♥ érdekes tojásszeletelő, ami fogalmam sincs hogyan működik - nem vettük meg, de nem hagy nyugodni a dolog :D ♥ cuki karácsonyi étkészletek, sütési kellékek *.* ♥ napsütés ♥ karácsonyi és télies hangulatú képeket nézegetni - ha már hó nélkül vagyunk egyelőre ♥ rájöttem, hogy ennél a betűtípusnál is lehet szimbólumokat beszúrni :D ❆ ⛄ ☕ ♥ már megvan a blog téli-karácsonyi külseje - alig várom, hogy átöltözzön a blog, de erre még advent első vasárnapjáig (nov. 30.) várni kell ;) ♥ új FB oldal ♥ pozitív értékelés a bloggal kapcsolatban - az építő kritikát pedig megfogadom ;) ♥ 30 követő Twitteren, 83 Instagramon, 96 lájk a Facebookon - nem tudom, hogy mikor érjük el ismét a 341-et :) ♥ Top Gear afrikai különkiadás :D - imádom őket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése