Vicces karácsonyi pulcsit mindenkinek!

Orbán Szilvi | november 11, 2014
Új hagyományként szeretném bevezetni - hogy tényleg megvalósul-e, azt majd meglátjuk - azt, hogy vicces karácsonyi pulcsiban díszítsük a fát, meg fotózkodjunk. Igen ám, de honnan szerezzünk be ilyen pulcsikat? Hát az F&F-től! :D A minap ismét az oldalukon nézelődtem, s a felsők között ráakadtam a világ legcukibb, legviccesebb pulóvereire, amik még nem tartoznak az ugly sweater kategóriába, de nem is sima hétköznapi viseletek :D Jó hírem van azoknak is, akik bosszankodva állnak a gyerekosztály mikulás és manó jelmeznek is beillő ruhácskái előtt, ugyanis felnőtt méretben is megtalálhatóak, örök gyerekeknek kötelező! :D

Akármelyiket is válasszuk, azt hiszem vidáman fog telni a készülődés, nincs az az ember, akinek ne csalnának mosolyt az arcára :D Ezeket a weboldalon láttam, az üzletekben nem tudom, hogy mennyire kaphatóak, illetve, hogy milyen árban. Az áruk 4000 és 7500 Ft között mozog, de nézzetek szét az üzletekben hátha akciósak, ugyanis azt a weboldalon nem szokták feltüntetni... ;)

Nektek melyik tetszik? Hordanátok valamelyiket?

16 megjegyzés:

  1. a pingvinest akaroooooom! :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mindegyik nagyon tetszik, de tény, hogy a pingvines a legcukibb :D

      Törlés
  2. nagyon cukik!! : ) néztem én is őket

    VálaszTörlés
  3. Nekem is a pingvines a szívem csücske!! :)

    VálaszTörlés
  4. Wáááá... atyagatya ♥ csorog a nyálam :D

    VálaszTörlés
  5. pingvines és a szürke alapon rénszarvasos a legaranyosabb, szerintem :)

    VálaszTörlés
  6. Mindegyik nagyon tetszik :-) Jó pofa lehet tényleg, ha a család együtt pózól a vicces pulcsikban a karácsonyfa alatt. Ez az év az, amikor minden családi ünnepre a szokásosnál is jobban készülök, nincs ez másként a karácsonnyal sem, így tök jók azok az ötletek, amivel kicsit vicesebbé, emlékezetesebbé tehetjük az együtt töltött időt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek még a vállalható vicces pulcsik, ezekben tényleg jó pózolni :D

      Törlés
  7. Irtó cukik ezek a pulcsik. Mondjuk én a szolidabb színűeket szeretem magamon, de ezek között olyan is van. A szürke rénszarvasos nálam a kedvenc!

    VálaszTörlés
  8. A vörös rénszarvasos eszméletlenül tetszik :D És a szarvas farkincája egy pamacs *-* Aranyos poszt lett :3

    VálaszTörlés