Karácsonyi ajándékötletek #5 | Könyvmolyoknak és gyerekeknek

Orbán Szilvi | december 06, 2014
A minisorozat most következő részében - ahogy a címből is kiderül - azoknak próbálok segíteni, akik körében van olyan emberke, aki imád olvasni. Könyvet ajándékozni nem egyszerű, pláne, ha lövésünk sincs arról, hogy mit szeret az ajándékozottunk. Igaz, én abban az esetben egyáltalán nem próbálkoznék ezzel, legalábbis előzetes nyomozás nélkül :) A mai válogatásban van pár saját kedvenc, amit szívesen elolvasnék, de gondoltam a gyerekekre is. Gyerekkori kedvencem a Vidám mesék, és nagyon örülök neki, hogy még kapható, ezeket a meséket minden gyereknek ismernie kell :) Na és ki ne ismerné Deményt, a vizslabloggert? Mindig jókat nevetek a mindennapjaikon :D Mosolyka és Farkas Lívia is sokak kedvence, Mosolyka immár a második könyvével rukkolt elő, én nagyon kíváncsi vagyok rá, milyen lehet.


1. Radnóti Miklósné Gyarmati Fanni: Napló 1935-1946 I-II. | Libri, 7920 Ft akciósan
2. Magos Judit: Demény - Most én ugatok | Libri, 3791 Ft akciósan
3. Farkas Lívia: Ennél zöldebb nem lesz | Bookline, 1999 Ft akciósan
4. Minecraft kézikönyv 1-4. csomag | Libri, 8490 Ft akciósan
5. Náray Tamás: Az utolsó reggel Párizsban 1. kötet | Libri, 3791 Ft
6. Hozleiter Fanny Mosolyka: Lélekkód | Libri, 2841 Ft akciósan
7. Vlagyimir Szutyejev: Vidám mesék | Libri, 2152 Ft akciósan
8. Ringató naptár 2015 | Libri, 1891 Ft akciósan
9. Berg Judit: Rumini | Libri, 2120 Ft akciósan

Nálatok vannak könyvmolyok a családban? Mivel lepitek meg őket? Ezek közül van olyan, amit jó ötletnek tartotok?

3 megjegyzés: