Pinterest Péntek #83

Orbán Szilvi | december 05, 2014
December első PP-je van, ráadásul egy különkiadás-félével készültem nektek, ugyanis a hétvégén jön a Télapó, így a mai válogatást is ehhez mérten készítettem el :) Gyerekkoromban mindig nagyon vártuk a ezeket a reggeleket, amikor bonthatjuk végre a nem is olyan kicsit mikulás csomagot :) Mindig készültünk, hogy leleplezzük anyáékat, amint épp belerakják a cipőkbe, de sosem sikerült, mindig bealudtunk. Én nem is értem, hogy a fenébe tudtak olyan sokáig fenn maradni, vagy olyan korán felkelni?? :D Pedig mi aztán nagyon igyekeztünk :D Bár elköltöztem otthonról, a Télapó még mindig gondol ránk, és egy lelkes (vagy nem) manója minden évben elszállítja nekünk ezeket a kis csomagokat :) Nem tudom, hogy idén is így lesz-e.

Lakberendezés


ez a párna....kell nekem! :D 

Cukiság


Ő kedvenc kutyafajtája, rajong értük :) mondjuk megértem :) 

DIY


ecsetek Mikuvá alakítva :) 

Manikűr


Miért ne viselhetnénk a Télapót a körmünkön is? :D Aranyos kis mani...

Outfit


annyira tetszenek a piros kabátok *.* 

Humor


:D 

Desszert


sapis nyalánkságok

Frizura


a frizkó jó, de a modell pedig, mint egy próbababa :)

Étel


Mikulás kenyér! Zseniális :D

Évszak


Ahh, annyira hangulatos ez a kép, imádom *.*

Random


a gyerekek biztos imádnák :) 

Képek forrása és még több inspiráció az alábbi táblákon: 
Nektek melyik tetszik? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése