Interjúalany voltam :) | Női Erő-Tér

Orbán Szilvi | január 13, 2015
http://lifeandmarshmallow.tumblr.com/post/100064739456/expeditum-new-years-resolutions-by-carrie-on

Még január elején örvendezve írtam a facebookon, hogy interjú készült velem egy női portálon, viszont elfelejtettem itt is megosztani :) Történelmi pillanat volt ez a blog és az én életemben, megtiszteltetés volt számomra, hogy felkértek rá :) 
Decemberben történt - pont otthon voltunk a szüleimnél -, amikor kaptam egy e-mailt egy kedves hölgytől, Gabitól, aki a Női Erő-Tér oldalt vezeti. Ahogy olvastam a levelet, egyre jobban szaladt fel a szemöldököm (ezzel pedig egyenes arányban húzódott mosolyra a szám), hiszen ilyenek álltak a levélben:

(...) a havi témákhoz keresek most interjúalanyokat olyan Nők személyében, akik az én személyes véleményem szerint letettek már olyat az asztalra, amivel megmutattak valami egyedit, értékeset önmagukból, a saját szemléletükből, felvállalják önmagukat, és mindezzel iránymutatóak lehetnek mások számára. Te is ide tartozol, ezért nagyon örülnék, ha elfogadnád a felkérést. (...)

Hát mit mondjak, nagyon, de nagyon jól estek ezek a szavak, hiszen az önbecsülésemen és az önbizalmamon még mindig van mit javítani, így még hatalmasabb megtiszteltetésnek vettem, hogy rám gondolt, mint januári interjúalany :) Nagyon jó és érdekes kérdéseket kaptam, igazi kihívás volt őket megválaszolni :)

Ráadásul olyannyira egy húron pendültünk Gabival, hogy az első kérdésre adott válaszomban ugyanazt az idézetet írtam, mint amit ő osztott meg korábban a facebook oldalukon, pedig akkor még nem is követtem őket :)

Női Erő-Tér: Mit jelent számodra általában egy év lezárása és egy új év kezdete?
Orbán Szilvi: Sosem gondolkoztam el ezen igazán. Nem tudom, hogy szerencsés tulajdonság-e vagy sem, de hamar átlendülök a dolgokon, hamar magam mögött tudom hagyni akár az elmúlt évet is és mindig kíváncsian, nyitottan állok a következő év elé. Egy idézet jutott most eszembe: „Tomorrow is the first blank page of a 365 page book. Write a good one.“ – Brad Paisley. Csakis rajtunk áll, hogy milyen is lesz az a könyv :).

Női Erő-Tér: Hogyan rázódsz vissza az ünnepi időszak után a dolgos hétköznapokba?
Orbán Szilvi: Viszonylag könnyen sikerül visszarázódni, szépen fokozatosan vezetem magam vissza. Először mindig keveset, pl. az egyik nap megnézem az e-maileket, válaszolok rájuk, a másik nap pedig megint más következik. Sosem jó azonnal fejest ugrani, abból jó még sosem származott :).
Női Erő-Tér: Mik voltak számodra 2014 legemlékezetesebb pillanatai? Hogyan tudod ezeket magaddal vinni és profitálni belőlük 2015-ben is?
Orbán Szilvi: A bloggal kapcsolatban az volt, amikor egy online magazin megosztotta a karácsonyi tervezőt és az egyik gyurma receptet, hihetetlenül jó érzés volt ott látni, és ez a látogatottságon is meglátszódott azokon a napokon. Ösztönzőleg hatott ez rám, és megerősít abban, hogy ne hagyjam abba, valahol jó az, amit csinálok és törekedjek mindig arra, hogy egyre jobb legyek.

Ha kíváncsiak vagytok a folytatásra, a Női Erő-Tér oldalán elolvashatjátok az egészet ;)

2 megjegyzés:

  1. (az előbb már írtam, de furáskodik a blogger..., úgyhogy megírom még egyszer...) Szóóóóval én ezt még csak most láttam meg! Nagyon jóóóó! :) Gratulálok! ♥

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, ez aztán az elismerés! Mindjárt megyek is a teljes interjú oldalára :-)

    VálaszTörlés