Little Reasons To Smile #53

Orbán Szilvi | június 14, 2015
Túl a legmelegebb napon, egy kiadós fejfájáson és kupifelszámoláson, itt az ideje, hogy ismét összemazsolázgassam a hét megmosolyogtató, aprócska örömeit :)

http://lifeandmarshmallow.tumblr.com/post/114579275601/grett-by-old-soul-tai-on-flickr

Okok a mosolyra:
♥ A király beszéde ♥ römi Ő-vel - ezer éve nem játszottunk vele, szegényt alaposan elvertem benne :D ♥ új ruhák ♥ túrós rétes és lepény - lehet megkövezni, de én nem szeretem a rétestésztát, nekem a leveles sokkal jobban bejön :) ♥ sok-sok cseresznye és borsó - felváltva csemegézni belőle a legjobb :) ♥ megvan a kedvenc zöldségesünk a vásárcsarnokban, most már csak odajárunk :) ♥ eső illat - az imént esett egy kicsit az eső, de sajna a levegő nem lett sokkal frissebb :( ♥ kedves munkatársak ♥ van egy kettesünk a JOKER-en - kemény 1000 Ft-ot nyertünk :D  ♥ fincsi grillcsirke sült krumplival nyammmm 

3 megjegyzés:

  1. Ó, de rég römiztünk már mi is, pedig nagyon szeretjük - főleg a rablót :P Cseresznyét még nem mertem enni, félek a plusz fehérjétől :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én kártyával és "táblásan" is szeretek römizni, a rabló römi a legjobb :D de szoktunk úgy is, hogy nem pakolunk le semmit sem, csak a végén :)
      Néha belefutok én is a plusz fehérjébe, van hogy időben, van, hogy utólag :D

      Törlés
  2. Ha minden héten bejönne ezer forint nyeremény, azért az szépen összeadódna év végéig ;) Szóval grat a kicsihez is, és ÉLJEN, hogy újra írsz!

    VálaszTörlés