Pinterest Péntek #98

Orbán Szilvi | június 12, 2015



Téli gyerekként már egy kicsit elég volt ebből a nagy melegből, ez a pár nap pont elég volt :) Szeretem a nyarat, akár a kedvenc hónapom is lehetne, ha kellemes, 26-27 fok lenne állandóan, ragyogó napsütés, néha pedig elszórtan zápor és zivatar (Figyelem, időjárás jelentésünket olvasták :D). Ti hogy bírjátok? Milyen trükkjeitek, praktikáitok van a nagy melegben? 






Lakberendezés


Szép, világos tér, imádom! 

Cukiság


Róka vol.1. (később kiderül, hogy miért) :) 

DIY


Ananász lámpa műanyag kiskanalakból, szerintem tök jó nyári kiegészítője lehet a lakásnak :D

Manikűr


Róka vol.2. :D

Outfit


Laza és kényelmes (bár az ilyen szandálok nem arról híresek...).

Humor


Na mi a jelszó? :D 

Étel // Ital


Úgyis eperszezon van, egy ilyen mascarponés, joghurtos finomság bármikor jöhet :) 

Frizura


Lassan itt a fesztiválszezon, oda ideális :) 

Random


Annyira tetszenek az ilyen biciklis képek, imádom a hangulatukat :) 

Képek forrása és még több inspiráció az alábbi táblákon: 
 
Nektek melyik tetszik?

6 megjegyzés:

  1. Én is szeretném a nyarat, ha 25-27 fok lenne max, mint gyerekkoromban. Szerintem ami most van nem normális. De erről az emberiség tehet hogy ilyen meleg van. :(
    Utálom a nyarat,és sajnos már a tél sem tél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is az a normális hőmérséklet, nyugodtan lehet már olyan melegben is strandolni, nem kell hozzá 30-32 fok :) Igazad van, már a telek sem ugyanazok, nem lesz ennek jó vége :/

      Törlés
  2. Én sem bírom csak a maximum 25-27 fokot, már a 29 fok is nagyon sok nekem, az afölöttitől pedig teljesen kivagyok. Fehér bőröm van, én soha nem leszek tejeskávé színű, ezért soha nem is napozok, mert olyan lennék mint a rák. De az is elég, hogy a rákhoz hasonló színem legyen ha csak kint kell mennem az utcán és itt ott ér a nap, mert nem mindig tudok árnyékban menni. Ezért aztán többnyire ki sem teszem a lábam, a férjem vásárol amit kell, én meg főzök, és zuhanyozok. Besötétítek a lakásnak azon az oldalán ahol éppen süt a nap - három oldalról süt bennünket, - de szerencsére Budapesten és azon belül Budán lakunk, zöldövezetben a Rózsadombon, így a levegő legalább éjszaka nagyon kellemesen lehűl. Mindig tervezünk a férjemmel tavasztól őszig tartó különböző programokat, de amikor bejön ez a 30 fok feletti hőség, semmi nem lesz abból, ami erre az időszakra esik, mert én ki nem állhatom ezt a meleget, képtelen lennék össze-vissza mászkálni. Nem szeretem a vízpartot sem, nekem az nem üdülés, mert iszonyom van a víztől, a strandot is utálom, mert olyan mintha egy fürdőkádban mondjuk 100 embernek kéne megmosakodni. Így aztán marad az otthonunkban levő pihenés, zuhanyozás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látom a 25-27 fok a legideálisabb sokunk számára :) Én mondhatni szerencsés vagyok a bőrömet tekintve, nem hófehér, szépen barnulok, nem égek le :) De azt hiszem többet kellene a fényvédelemmel foglalkoznom...
      Ilyenkor nyáron mi is többet tusolunk, most a tusfürdőmet is lecseréltem egy frissebb, citrusosabb illatúra, valahogy ebben a melegben sokkal jobban esik :D Ebben a kánikulában nagyon nehéz programokat szervezni, az ember rendkívül tud örülni, ha egy-egy ilyen összejön :)

      Törlés
  3. Én májusi gyerek vagyok. :) A telet is szeretem (főleg az ablakból nézni XD), kedvenc évszakomként azt szoktam megjelölni, de igazság szerint a meleget sokkal jobban bírom, mint a hideget. A férjem ki van borulva rajtam, de amikor ő már topless szenved takaró nélkül, én a paplan mellé azért még a derekamra kanyarítok egy puha plédet, biztos ami biztos. XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a hideget jobban szeretem, ott lehet rétegesen öltözni, de ebben a 32 fokban a bőrünket már nem tudjuk levetni :D
      Ismerős a helyzet, én nem tudom, hogy melyikőnk van rosszul összerakva, de amikor Ő már rövidnadrágban és pólóban nyomul idehaza, én még javában hosszúban vagyok és örökösen fázok :D

      Törlés