Az elmaradhatatlan adventi koszorú

Orbán Szilvi | december 06, 2015

Ahogy azt megszokhattátok, minden évben megmutatom a saját adventi koszorúnkat :) Idén sajnos későn később készült el, mint ahogy azt terveztem, azt hittem lesz rá még időm, de olyan hirtelen be kellett mennem a kórházba, hogy már nem volt időm elkészíteni. Az alapanyagokat már sokkal korábban beszereztem, már csak össze kellett (volna) állítanom.

Amint kiszabadultam a kórházból, s egy kicsit jobban lettem, az volt az első, hogy elkészítettem az ideit, mert hát nincs advent és karácsonyi hangolódás adventi koszorú nélkül :) 


Már tavaly is vadásztam egy igényes, szép műfenyő koszorúra, de sehol sem találtam. Hogy miért mű? Mert teljesen tehetségtelen vagyok abban, hogy szépen, ízlésesen bevonjam a szalmakoszorúnkat (pedig van már belőle 2 is) tujaággal vagy fenyőággal. Sokszor próbáltam, egyszer sem sikerült, csak az ujjaimat szurkáltam össze és sűrűn emlegettem a fenyő - vagy épp a kötözőanyag - anyukáját... Az eredmény pedig sosem tükrözte azt, amit én elképzeltem. Így az előzőeknél előre elkészített alapot vettünk vagy tavaly pl. egy sütőformában álmodtam meg az adventi "koszorút". 

Idén viszont a Praktikerben leltem rá a legtökéletesebb alapra, egyből tudtam, hogy igen, ő lesz az, amire szükségem van a tökéletes koszorúhoz. Ráadásul egész jó áron volt, szóval nem volt kérdés, hogy a kosaramban landoljon-e. Ezüstfenyő alap, műhóval, hogy még élethűbb legyen az eredmény :) 


A gyertyákat és a tányért a Lidlben szereztem be, a rénszarvast, a tobozokat és a kis bogyókat az Aldiban vettem, a kis textil csillagot pedig már láthattátok a korábbi koszorúkon is, anno szintén az Aldiban leltem rájuk :) 



Az egész összeállítása 5 percet vett igénybe, ennek nagy része azzal ment el, hogy megemeljem a gyertyákat a közepén :D Ugyanis annyira lent voltak, hogy nem látszódtak rendesen a számok, így egy sajtos doboz tetejét benyomtam a koszorú közepére, betakartam egy kis mohával és arra tettem rá a gyertyákat. 

A korábbi koszorúink: 2012a, 2012b, 2013, 2014

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése