Little Reasons To Smile #58

Orbán Szilvi | január 24, 2016
Az 56. LRTS-ben még azt kívántam, hogy bár engedné már a doki, hogy visszamehessek dolgozni, és most, hogy holnap már mehetek, azt kívánom bárcsak maradnék még legalább egy hetet :D Tudtam, hogy ez lesz, hirtelen annyi mindenbe szeretnék belefogni, annyi tennivalóm támadt, amiket természetesen egészen eddig halasztgattam... De így szokott ez lenni (ugye?), csak az első hetet kell túlélnem, utána már belerázódok :) 

http://lifeandmarshmallow.tumblr.com/post/137011518756

Okok a mosolyra:
cuki őzikés kép :) olvasással kezdeni a napot - nem tudom, hogy miért, de mióta itthon vagyok, állandóan korán keltem, volt, hogy már 5-kor fenn voltam és nem tudtam visszaaludni. De, hogy ne kezdődjön olyan gyorsan a nap, olvastam, így egy kicsit elnyújtottam az ébredezést, s még a kedvem is sokkal jobb lett utána :) csokis macis gabonapehely joghurttal tejeskávé tejeskávé kiflivel írtam már, hogy tejeskávé? :P :D BOLDOGSÁGTERV Ennél zöldebb nem lesz vége az egyéni gyógytornának, holnaptól csoportos fizikoterápia olajsütő könyvekkel teli éjjeliszekrény havas "tájra" ébredni - aww, most hétvégén is olyan szépen esett a hó *.* öblítő illat a lakásban - shame on me, de visszaváltottam öblítőre az ecet helyett, és i-má-dom! ABC-s csoki mini kakaóscsigák - levelestészta kinyújt, kakaóval beszór, felteker, felvagdos és be a sütőbe, nyamm, nyamm Criminal Minds 9-10. évad maraton színes zseléstollak belekezdeni egy üres jegyzetfüzetbe Babylove fürdető - legutóbb sikerült beleválasztanom egy levendulás fürdetőbe és naggggyon, naggggyon nem tetszett, így ismét beszereztem a kamillásat, amit viszont imádok, ráadásul ez most egy egy literes kiszerelés, azt hiszem elég lesz egy darabig :D hugival beszélni - mostanában annyira ritkán beszélünk :( Tumblr megengedett impulzusvásárlás új csapunk van a fürdőszobában - apa volt olyan aranyos és ideutazott, hogy lecserélje ♥ új ismeretségeket kötni kedves emailek, hozzászólások Benit vakargatni madárlábnyomok a hóban amerikai palacsinta juharsziruppal és csokiöntettel Everest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése