Pinterest Péntek #101

Orbán Szilvi | január 22, 2016

Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de nekem nagyon gyorsan elrepült ez a hét, sőt ez az egész két hónap, amit itthon töltöttem :) Hihetetlen, hogy hétfőn már megyek vissza dolgozni, mintha csak tegnap lett volna, hogy műtöttek... Nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy hogyan fogom összeegyeztetni a blogot a munkával, hogyan sikerül rendszeresen blogolni, hiszen a múlt évben ez nem nagyon sikerült. Azonban az ezévi boldogságtervemben - ezt most úgy mondtam, minta tavaly lett volna... :D - szerepel a rendszerességre törekedés, s újra elővettem a rutinokat is, hátha most eredményesebb leszek :) A nagy semmittevés és a boldogságterv összeállítása mellett természetesen szorgalmasan tűzögettem a Pinterest tábláimra is, ennek a gyümölcsét tekinthetitek meg a mai PP-ben, jó nézelődést ;)

♥ Home, sweet home ♥


A valamikori álomotthonomban pont ilyen nagy és világos tereket képzelek el, ilyen pihe-puha szőnyeggel a középpontban. 

Cukorfalat


Vajon mi járhat a kis buksijában? 

DIY


Annyira tetszenek mostanában ezek az olvasztott üvegből készült tálcák, kár, hogy itthon nem olyan könnyű elkészíteni, hacsak nincs valakinek kemencéje :) 

Manikűr


Kék. De még milyen szép KÉK!

Outfit


Tavaszra jó lesz...

Humor


Nem is olyan vicces, ha egy kicsit a dolgok mögé nézünk... 

Étel // Ital


Habcsók is, pisztácia is, csoki is. A SZENTHÁROMSÁG! :D

Hajcihő



Random
 

Így képzelem el a hétvégémet ♥ 

Képek forrása és még több inspiráció az alábbi táblákon: 
 
Nektek melyik tetszik? Milyen hetetek volt? 

8 megjegyzés:

  1. Szia! Tegnap találtam rád, és jó sokáig lapozgattam, olvasgattam a nagyszerű blogodon a régi bejegyzések között, egy élmény volt, köszönöm! :)
    Ma, ezt a bejegyzést látva rádöbbentem, hogy van egy közös...vonásunk-vagymi! :D

    December 8. óta én is táppénzen vagyok (baleset miatt), jó, ha összesen négyszer kimozdultam a lakásból ez idő alatt. Csecsemő blogom ennek köszönhetően jól felpörgött, és bizony én is izgulok, hogy mi lesz egy hét múlva, amikor újra munkába állok. Terveket gyártok és fotózok ezerrel, hogy ne legyen gond az átállás..tudod, hogy megy ez, kezdő vagyok na! :D
    Elnézést a személyes kitérőért.

    A fotósorozat nagyon tetszik, legfőképp a borospalackból készített tálca, ami láttán hátast dobtam, el is döntöttem, készítek egy hasonlót, keresek valakit, akinek van kemencéje. Valahogy megoldom, mert nem élhetek ilyen tálca nélkül!
    Óriási ötlet.
    Jó pihenést és teljes gyógyulást kívánok, és azt, hogy soha ne fogyjon el az ujjad alól a mondanivaló.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Isten hozott itt a blogon, nagyon örülök neki, hogy tetszik :) Jobbulást neked, s te már jobban állsz, mint én, ugyanis nem gyártottam előre bejegyzéseket, sőt nem is fotóztam előre, szóval nem tudom, hogy hogyan alakul majd a blog élete a munka mellett :D
      Ha megcsináltatod a tálcát, küldesz róla képet majd? :) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan néz ki élőben egy ilyen :)

      Törlés
    2. Mindenképp megmutatom! :)

      Törlés
  2. A manikűr, az outfit és a habcsók a kedvenceim. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nem még egy habcsókfan van itt közöttünk? :D

      Törlés
  3. Én is imádom a nagy és világos tereket. Éltem néhány évig egy sötét földszinti lakásban, egyenes út a depresszióhoz. Szerencsére a mostani lakásunk ahhoz képest (és úgy egyébként is) fényárban úszik.
    Az outfit is jó, bár én nem vagyok egy tornacipős típus, úgyhogy azt lecserélném valami másra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van abban valami, hogy hamarabb befordul az ember, ha sötét lakásban él. Otthon sötét a nappali és nem is szívesen tartózkodtam ott, inkább a kicsit világosabb szobámban vagy inkább az udvaron, de az ugye csak jó időben kivitelezhető :) A mostani lakásunk eléggé világos, de ennél egy kicsit nagyobb térre és több fényre vágyom :)
      Én inkább tornacipős típus vagyok, ha lehetne, mindenhez azt vennék fel :D

      Törlés