Insta Q&A | A válaszok

Orbán Szilvi | június 05, 2016

Kedden tettem ki Instagramra (meg itt a blogon is volt róla egy kis rövidke poszt felhívásként) egy képet, mely alá kérdéseket tehettek fel azok, akik azon a platformon követnek. Még sosem volt ott ilyen kezdeményezés, így ide volt egy kis újdonság :) Nem gondoltam volna, hogy ennyi kérdés érkezik majd, én kb. 3-4 kérdésre számítottam, illetve már annyinak is örültem volna :)

  Mikor ettél utoljára pillecukrot?

Múlt szombaton, amikor az Intersparban vásároltunk és a pénztárnál gyorsan feldobtam még egy kis csomagos cukrot a szalagra, instant éhségcsillapítás gyanánt :D 

Mi volt az utóbbi hónapban (végső esetben idén) az a dolog, tárgy, könyv, használati eszköz, amit nagyon-nagyon lelkesen megvettél, de aztán hozzá se nyúltál azóta? Egyáltalán: szoktál megbánni valamit vásárlás után? pl.: túl sokat költöttél, megvettél valamit, de mégse elég jó (bedőlsz-e a reklámoknak, akcióknak, vagy tudatosan vásárolsz?). Esetleg emlékezetes dolog, amit nem vettél meg, azóta is bánod. :-) 

Őszintén szólva régebben elég gyakran beleestem abba a hibába, hogy hirtelen felindulásból megvettem valamit, amit utána csak nézegettem a polcon, esetleg el is dugtam (mára már fel is számoltam ezeket a "készleteket"), hogy ne is lássam, ne okozzon lelkiismeret-furdalást, amiért feleslegesen adtam ki érte pénzt. Sajnos a  polcomon áll (és néz rám szomorúan) a Titkos kert is, ha időm van, hangulatom nincs, ha hangulatom van, akkor pedig időm nincs arra, hogy elővegyem és színezzek egy kicsit. Megbánni azonban nem bántam meg, hogy megvettem. 
Mostanában már tudatosan (vagy legalábbis tudatosabban) vásárolok, ha valamire szükségem van, akkor utána nézek, ha kozmetikumról van szó, akkor először a Krémmánián olvasok utána, vagy a kedvenc bloggereim oldalán keresek róla egy bejegyzést. Impulzus vásárlásokat már nagyon régóta nem csinálok, remélem ez a jövőben is így marad :D Szeretek kísérletezgetni, újdonságokat kipróbálni, de nem veszek meg valamit csak azért, mert akciós volt, vagy mert olyan sok jót hallottam róla, vagy akkor most én is beállok a sorba, mert mindenkinek olyan van (még akkor is, ha nekem nem áll jól, nem is tetszik annyira, stb.). 

Van olyan, amit a mai fejeddel máshogy csinálnál? Valami olyan, ami változtatott volna a jeleneden, ha akkor máshogy döntesz/cselekszel? 

Nem is tudom. Ha annak idején más döntéseket hoztam volna, mint amiket kb. 13-14 évvel ezelőtt, akkor nem biztos, hogy itt lennék most Győrben, Ő-vel. :) Ő a legnagyobb ajándék az életemben, s a megismerkedésünk is annyira különleges, nem biztos, hogy így alakult volna akkoriban :)  

Volt-e már olyan időszakod, hogy nem tudod, hogyan tovább az életben? Mikor túl sok minden történik, főleg sokat csalódsz és elveszted a hited magadban vagy magában az életben? 

Olyan sokszor előfordult, hogy aggasztott, hogy hogyan tovább, mi lesz velem, de ezeken nem rágódtam sokáig. Lesz, ami lesz alapon hoztam a döntéseket, hagytam, hogy alakuljanak a dolgok, s alakultak is, eddig szerencsére pozitív irányba :)  

(Ha már Insta): Mikor kezdtél Instagramozni és szerinted mire jó használni, te mire használod? Mi az, amit szerinted érdemes itt megmutatni képben, és mi az, amit nagyon szeretnek a követőid?

2014. február 24-én csatlakoztam az Instagramot használók közé, az első képem egy Pöttyös Guru volt :D Amint megkaptam az első okos telefonomat, az volt az első, hogy letöltöttem az Instagramot és regisztráltam :D A célom az volt - és még most is az -, hogy a blog olvasói egy kicsit jobban megismerjenek, egy kicsit belelássanak az életembe, én is sok bloggert követek, szeretek bepillantást nyerni a hétköznapjaikba. Bár sokan csak egy tökéletesen megkomponált, szépen beállított részletet mutatnak az életükből, egy-egy megélt pillanatukból. Én sosem törekszem a tökéletes, magazinba is beillő képek készítésére (de érdekes módon, máshol nagyon szeretem az ilyeneket nézegetni), igyekszem hétköznapi módon megragadni a pillanatokat, hogy lássák, én is csak egy ember vagyok, s csak akkor szöszmötölök egy-egy kép készítésével, ha azt szeretném, hogy rendesen látszódjon az, amit fotózni szeretnék, filtereket is csak nagyon ritkán használok :)
Mostanában a blogos bejegyzések index képeit is megosztom, hátha vannak olyanok, akik még nem találkoztak a bloggal és esetleg érdekelheti őket (bár azért a profilomban is megtalálható a linkje). Szerintem erre (mármint a blogunk promotálására) is lehet használni az Instagramot, pláne, ha frappáns és figyelemfelkeltő hashtegeket is használunk mellé.
A követők leginkább a szerzeményes képeket szeretik, többnyire ezek kapják a legtöbb lájkot, hiába na, a beauty vonal mindig is népszerű a neten :) Ha többször járnék éttermekbe vagy többször töltenék fel ételes képeket, valószínűleg azok is népszerűek lennének :D

Mik a terveid a nyárra? Mész nyaralni?

Végre úgy alakult, hogy idén lesz lehetőségünk kettesben elmenni nyaralni Ő-vel, amit már nagyon-nagyon-nagyon várunk :) A cégnél, ahol dolgozok, fix leállás van - 2 hét -, így könnyű volt kitalálni a nyaralás időpontját, és a hely is könnyen jött. A szállásnál egy kicsit későn kapcsoltunk és lecsúsztunk az olcsóbb (és jobb) verzióról, de amit lefoglaltunk, azzal sincsen semmi gond, sőt, ha esetleg összevesznénk, lesz egy harmadik ágy, ahová egyikőnk különvonulhat :D

Ez lehet túl személyes kérdés, ha úgy gondolod ne válaszold meg :) Ha jól értettem, akkor te is elég messze költöztél a családodtól, szülőhelyedtől. Szokott honvágyad lenni? Ha igen hogyan küzdöd le, van valami praktikád ilyen esetre? 

Igen, egészen pontosan 255 km-re :) A várossal kapcsolatban nem szokott honvágyam lenni, beleszerettem Győrbe, már mindig itt szeretnék élni. A család viszont nagyon sokszor hiányzik, pláne, ha nálunk vagy épp náluk történik olyasmi, amit sokkal jobb lenne együtt megélni. Ha hiányzik a család, akkor ott a Skype, vagy felhívom őket telefonon, s ha haza tudunk menni pár napra, akkor ezt is meg tudjuk oldani (bár a kedves MÁV szépen bekavart, most már nem olyan egyszerű a hazajutás). Van, hogy mi látogatunk haza, van, hogy a család jön, mikor kinek sikerül lecsippenteni egy kis időt/pénzt.  

A 18 éves Szilvi mit szólna a mostani Szilvi életét látván? Van olyan terved ami valóra vált azóta? Van olyan ami nem, és kifejezetten bánod hogy így történt? Mik a kedvenc insta oldalaid? Tudnál élni külföldön hosszútávon vagy akár örökre? 

A 18 éves Szilvi nagyon meglepődne azon, hogy elköltöztem 255 km-re a családtól :D Akkoriban még az is nagy számba ment, ha Szolnokra kellett bebuszoznom :) 
Komolyra véve a szót, egyrészt elégedett lenne, hiszen elköltöztem otthonról, együtt élek a világ legjófejebb, legrendesebb pasijával, van munkám, van egy hülyefejű kutyánk, akit imádunk. Viszont az akkori énem úgy képzelte el, hogy 31 évesen már családanya is leszek, de ezen még dolgoznunk kell :) Nem emlékszem, hogy akkoriban milyen terveim voltak, valószínűleg csak addig terjedt, hogy leérettségizzek (lehetőleg elsőre), felvegyenek a fősulira, s azt el is végezzem, majd legyen egy jól fizető állásom. Ezekből az első kettő meg is volt, de a fősulit nem végeztem el, s a jól fizető állás sem mondhatom, hogy összejött, de legalább van és szeretem is csinálni, nekem pedig ez a lényeg :) 
Sok oldalt követek Instagramon, de egyszer lesz egy ilyen típusú poszt, úgyhogy most nem lőném le a poént ;)
Megtudnám szokni a külföldi létet, de ahhoz nagyon rá kelllene feküdnöm az angolra. A családdal sokkal ritkábban tudnánk találkozni, így is nehéz, pedig még az országhatáron belül vagyunk :) Szerencsére könnyen alkalmazkodok az új helyzetekhez, a beilleszkedéssel biztosan nem lenne gond. 

Köszönöm mindenkinek, aki kérdezett, bízom benne, hogy sikerült kielégítő válaszokat adnom, én legábbis mindent megpróbáltam :D

1 megjegyzés:

  1. Én a MÁV-os megjegyzésedhez szólnék, sajnos nagyon igazad van. Mi csak 70 km-re utaznánk, de egy nap alatt úgy tudunk megfordulni, hogy az utazásra (és ott töltött időre) szánt 12 órából gyakorlatilag 4 órát csatlakozásra várunk. A menetidő 3 óra, a busszal együtt. S ez mostanában van így, az ember meggondolja az elindulást.

    VálaszTörlés