Pinterest Péntek #107

Orbán Szilvi | június 10, 2016

Egy újabb héten vagyunk túl, ráadásul egy délelőttösön, így még jobb kedvvel zárom le ezt a hetet :) Nagyon nehéz hajnali 3:50-kor felkelni (na ez azért erős túlzás, mondjuk úgy, hogy kivánszorogni az ágyból), ezért mint a Messiást, úgy várom a pénteket. Mára mindketten szabadnapot vettünk ki, amit bevásárlással, pihenéssel töltöttünk, holnap pedig Veszprémbe megyünk, amit nagyon várok, ugyanis sosem jártam még arra :) Leginkább a vonat utat várom, azt mondják, hogy nagyon szép az arrafelé vezető út. 
Lehet, hogy ismét "unalmasra" sikerült ez a válogatás is, de nincs mit tenni, én már csak ilyen unalmas figura vagyok... :D 


♥ Home, sweet home


Nekünk is pici konyhánk van, egy ilyen helyes kis sarkot el tudok képzelni benne.

Hajcihő


Bár már biztos, hogy nem fogom megnöveszteni akkorára a hajam, hogy ilyen szép kontyot készíthessek belőle, de nekem nagyon tetszik ez a megoldás :)
 
Manikűr


Olyan egyszerű és olyan szép ez a minta *.*

DIY


Így egyszerűen készíthetünk egyedi, személyes ajándékot.

Random


Olyan cukik ezek a tálak és ahogy szét néztem a boltjában, hát... kellene az összes :D 

Outfit 


Csíkos felső, farmer, tornacipő. A megunhatatlan kombináció, lehet uncsi, nekem nagyon tetszik... :)

Nektek melyik a kedvencetek?

Home, sweet home; Hajcihő; Manikűr; DIY; Random; Outfit

2 megjegyzés:

  1. Jajj, már múltkor is tetszett az a hozzászólás, hogy mennyire unalmas vagy. :D Nem lehet mindenki egyforma, nem értem mire ez a hozzáállás.

    Legutóbb Tihanyba voltunk, a következő célállomás Dobogókő, Rám-szakadék. Mi egyszer voltunk családdal a veszprémi állatkertben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokféle tulajdonságot rám aggatott már, én már csak mosolygok rajta :) A blogom az én személyiségemet tükrözi, nem értem, miért tölti az idejét ilyen unalmas dolgokkal :)

      Tihany nagyon szép hely, egyszer egy osztálykirándulás alkalmával voltam ott, jó lenne visszamenni valamikor. A Rám-szakadéknál még nem járt egyikőnk sem, de ami késik, nem múlik :D

      Törlés