Little Reasons To Smile #78

Orbán Szilvi | november 13, 2016

Nagyon elhanyagoltam ezt a rovatot mostanában, pedig olyan jó lejegyezni az apróságokat, amik valamilyen formában örömet okoztak a héten. 
Végre egyre közelebb kerülünk a karácsonyhoz - akik ismernek, tudják, hogy nagy karácsony rajongó vagyok -, idén elhatároztam, hogy hamarabb elkezdek készülni, és egy kicsit jobban odafigyelek a hangolódásra :) Ehhez már el is kezdtek szépen beszivárogni a karácsonyi kiegészítők a lakásba, s folyamatosan ezeket vadászom az üzletekben is, amint megtetszik valami, jön is velem haza (ennek persze a pénztárcám nem igazán örül). Azonban egyelőre csak gyűjtögetem őket, de majd csak advent első hétvégéjére fogják megkapni a méltó helyüket a lakásban :)

♥ mandarin ♥ maci alakú pumpás méz adagoló ♥ bakancs ♥ mézes grog tea ♥ Bazi nagy görög lagzi 2. ♥ Alverde testvaj ♥ karácsonyi kívánságlistát írni ♥ pihe-puha karácsonyi pléd (lelőhely: Pepco) ♥ Airwick elektromos viaszmelegítő - tudom, hogy most a csapból is ez folyik, de erről nem tudtam lemondani :D ♥ AVON termékeket rendelni a Notino oldaláról - nem is tudtam, hogy ott vannak ilyenek :) ♥ Tchibo rendelés - sütipecsétet és ajándékkísérő szettet rendeltem, alig várom, hogy használatba vegyem őket ♥ Fördős Zé magazinja - már ki is néztem belőle pár receptet, a kekszhez jól is jönnek majd a nyomdák *.* ♥ ismét lesz VKP Karácsony 2016 ♥ puha, meleg pulcsi ♥ körömerősítés ON ♥ Eszter kedves szavai :* - ahogy én, úgy ő is szereti gyűjtögetni a kincseket, nézzetek be hozzá, ha egy kis üdítő vidámságra vágytok ;) ♥ Zoella Vlogmas maraton ♥ karácsonyi zenéket gyűjtögetni a Spotify-on ♥ elöl utazni a buszon munkába menet, ezt nevezem panoráma kilátásnak :) ♥ hamarosan egy új témakör kerül bevezetésre a blogon, amivel egy kicsit kilépek a komfortzónámból - valójában nem is annyira új, elvétve voltak már ilyen típusú bejegyzések, de mivel most éppen ez a téma érdekel, így kap egy pici teret itt a blogon is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése