AVON augusztusi újdonságok, sziasztok!

Orbán Szilvi | szeptember 03, 2017

Már korábban is megírhattam volna ezt a posztot, de csak nemrég kaptam kézhez a csomagot. Nem tudom, hogy a postás mikor hozta, vagy épp nyaraltunk, vagy csak lusta volt a kapucsengőt megnyomni, de a lényeg az, hogy nem kaptunk semmilyen értesítőt, hogy a csomagot átvehetem a postán. Mivel több napig nem mentem el érte - hogy is mehettem volna, hiszen nem tudtam, hogy ott van -, a posta visszaküldte, én pedig mit sem sejtve vártam, hogy megérkezzen. A dolog akkor vált gyanússá, amikor megérkezett a szeptemberi hírlevél, és én még mindig az augusztusira várok.

Kérdésemre az avonos lányok utánanéztek és hát kiderült, hogy a postás már ahhoz sem vette a fáradtságot, hogy értesítést dobjon be a postaládába, fogta és leadta a postán, majd lesz vele valami... Komolyan mondom, az ilyeneken fel tudom b@szni az agyam magam húzni, hogy ahelyett, hogy az ilyen-olyan biztosításaikat, számlanyitási akcióikat, sorsjegyeiket tukmálnák ránk, inkább arra koncentrálnának, amiért megalapították a céget annak idején... 

Nah, puffogás OFF, végül mégis megérkezett hozzám a csomag, így inkább koncentráljunk a tartalmára :) 

Az augusztusi újdonságok közül nehéz volt választani, legalábbis nekem, hiszen engem leginkább a bőr-és testápolás az, ami érdekel, így inkább az idetartozó termékek közül szoktam választani. Mivel a kád szélén már tucatjával sorakoznak a tusfürdők, így most nem szerettem volna egy újabbat beszerezni (igaz most nem is volt annyira izgalmas a választék). Az arcápolásban már megtaláltam a kedvenc termékeimet, amik beváltak, így most a Clearskin termékek közül nem választottam, de a csomagolásuk nagyon tetszik, jót tett nekik ez a kis ráncfelvarrás :)

A termékeket még csak kipróbáltam, így csak mint első benyomásként tudok róluk beszélni.


A Planet Spa termékcsaládot nagyon szeretem, már több terméket kipróbáltam és eddig egyikben sem csalódtam. Most egy hidratáló olajat választottam, amit kádfürdőzés és tusolás közben - upsz, csak becsúszott egy fürdőtermék... :D - kell használni, így megúszhatjuk a fürdés utáni testápolózást, amit én nagyon nem szeretek. Lusta vagyok ezen a téren, egyáltalán nem szeretek ezzel pepecselni, fürdés után egyből pizsi és irány az ágy. Ezért szeretem a tusolás közbeni testápolókat is - bár ott sem annyira szimpatikus, hogy ki kell állni a zuhany alól, bekenni magunkat, majd visszaállni és lemosni, de ha egyszer így működik, hát legyen -, két legyet ütök egy csapásra, azaz a zuhany alatt tiszta is leszek és még hidratált is. Az illata nagyon kellemes, jól esik használni és szagolgatni, a használata pedig nosztalgikus érzéssel tölt el, eszembe jut, amikor még használtam babaolajat tusolás után, csak ezt tusolás közben kell alkalmazni :)


A fürdőolaj mellett egy parfümöt is választottam, amely a Today, Tomorrow, Always My Everything nevet viseli. Nyáron - hiszen egy augusztusi újdonságról beszélünk - egy kicsit soknak érzem, bár most, amikor ezt a posztot írom már beköszöntött az ősz, így ismét teszek vele egy próbát. Amikor először a kezemben fogtam, olyan érzésem volt, mintha egy olcsó, 100 forintos boltban (vagy a megboldogult józsefvárosi piacon) kapható parfümnek nem nevezhető lötty lenne, legalábbis a csomagolás (főleg a gagyi műanyag kupak miatt) ezt a látszatot keltette számomra. Az illata sokkal kevesebb ideig tart, mint amiket eddig próbáltam, 2 óra múlva már alig éreztem magamon, így ha naponta többször kell magamon frissítenem, biztos, hogy nem lesz hosszúéletű.


Harmadikként egy szemkörnyékápoló került be a dobozba, mert még mindig nem találtam meg az ideális terméket erre a feladatra. Az AVON ügyesen előzi meg a negatív vélemények áradását, hiszen nem ígér 100%-os hatást, minden csak feltételes:
"- a sötét karikák halványabbak lehetnek,
-  a szemkörnyék bőrének textúrája simább lehet,
- a szemkörnyék kipihent külsőt kaphat".


Hogy valóban mennyire hatékony, az csak később, folyamatos használat mellett/után derül ki, így most csak az első benyomásomat tudom elmondani vele kapcsolatban. Kényelmes aplikátort ígérnek, de én csak szenvedtem a felvitellel (bár lehet, hogy csak én vagyok béna). Jobban szeretem a fémgolyós megoldást, mert a hatóanyagok mellett még kellemesen hűsíti is a fáradt, duzzadt szemkörnyéket.


A szilikon aplikátor belsejéből, egy kis lyukon keresztül jutunk a termékhez, ami egy fehéres, apró barna szemcsékkel teli könnyed krémként jön elő, és nagyon hamar beszívódik. Jó szokásom szerint, mielőtt használni kezdtem volna, rápislantottam a Krémmánián a véleményekre és szinte kivétel nélkül arra panaszkodtak, hogy csípi a szemet, ami hát valljuk be, nem épp bíztató egy olyan terméknél, ami kifejezetten a szemkörnyék ápolására hivatott. Itt azért megjegyezném, hogy ezek 2015-2016-os vélemények, és vannak, akik annak ellenére is használják/használták, hogy csípi a szemüket, amit egyáltalán nem értek. Ha valami nem vált be, sőt még fájdalmat is okoz a használata, akkor váljunk meg tőle, kerüljön akármennyibe is a termék... 

Nekem nem csípte a szemem szerencsére, a bőrömön éreztem egy enyhe bizsergést, de ennyi, a szememet nem irritálta, ami jó pont. Szembe amúgy sem érdemes belekenni, de ez a dobozra is rá van írva, szembe kerülve még a leggyengédebb krém is csíp, szóval csak óvatosan vele ;)

Amennyire lelkesen vártam, hogy megérkezzenek, legalább annyira csalódtam bennük (egyedül a fürdőolaj az, ami nagyon tetszik), de bízom benne, hogy az idő és a folyamatos használat közelebb hoz bennünket egymáshoz, a parfümöt minél többször szagolgatom, annál jobban tetszik, végül is, ha a csomagoláson túlteszem magam...

Próbálta már valaki valamelyiket? Mi a véleményetek az AVON parfümökről? Kinek vált be ez az aplikátor, könnyebb vagy nehezebb vele a felvitel? És komolyan, csak én vagyok ennyire béna? :D

6 megjegyzés:

  1. Szia! Jó kis cikk lett, nagyon szeretem a blogod, sokszor inspirált egy-egy bejegyzésed! 😊 Ha gondolod nézz be hozzám. A planet spa termék felkeltette az érdeklődésem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszett a bejegyzés és a blog is inspirálóan hat rád :) Az olaj tényleg jó, megér egy próbát ;)

      Törlés
  2. Ez a postás dolog velem rendszeresen előfordul az AVON-os csomagok esetében, nem is értem, roppant bosszantó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, engem is nagyon dühít. Sajna már a DPD-vel kapcsolatban is voltak negatív tapasztalataim, már nem tudom, hogy melyik szállítási mód a legjobb, olyan, mintha mindenki tojna rá, hogy a címzett megkapja-e egyáltalán a csomagot/levelet és ha meg is kapja, nem biztos, hogy olyan állapotban, mint ahogyan azt feladták...

      Törlés
  3. Pont ezt a szemkörnyékápolót rendeltem meg magamnak én is legutóbb :)
    Mondjuk a mai napig nem értem, miért gondoltam, hogy lecserélem a másikat, ami bevált. Hát... ez nem volt túl jó vétel. Nekem is csíp - ezt úgy védem ki, hogy felkenem, és egy darabig nem nyitom ki a szemem. Szerintem valami illatanyag párologhat kit belőle, az okozza az irritációt. Így viszont csak este tudom használni, szóval a sok "lehet"-re nekem -50% az esélyem :)))
    És igen, az aplikátor is inkább nehezíti a felvitelt, mint könnyítené, úgyhogy marad az ujjam :)
    A fürdőolajra viszont kíváncsi lettem. Jön a száraz tél lassan...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is az ujjammal dolgozom el, mert ez az aplikátor... mindegy, hagyjuk :D
      Én még mindig nem tapasztalok irritációt, és remélem ez így is marad, nem használok belőle sokat, épp csak egy vékony réteget kenek fel belőle, eddig nem könnyeztem be tőle és a szemem sem pirosodott be. Viszont hatását még nem tapasztalom, így még mindig a tökéletes szemkörnyékápolót keresem... :)

      Törlés