Avon novemberi újdonságok

Orbán Szilvi | november 27, 2017

A múlt héten pozitívan csalódtam a Magyar Postával kapcsolatban, ugyanis éjszakás voltam és épp álom országban jártam, amikor hozta a csomagot. Félig érzékeltem a csengőt, de nem volt annyi lélekjelenlétem ahhoz, hogy felkeljek. Már késő délután volt, mire kikászálódtam az ágyból, és teljesen abban a hitben voltam, hogy másnap mehetek a Postára a csomagért, de amikor kinyitottam az ajtót, ott volt a küszöbön a doboz. Gondolom épp ment el vagy jött haza valaki a lépcsőházban, s beengedte, ő pedig ahelyett, hogy visszavitte volna, inkább letette az ajtó elé, hiszen úgysem kell aláírni vagy fizetni semmit sem. Mondjuk szerencsés vagyok, hogy a negyediken lakunk, innen nem hiszem, hogy elvitte volna bárki, a szomszéddal jóban vagyunk, máskor is lehetne így, akkor legalább nem kellene annyit a Postán időznöm...

A téli, karácsonyi időszak mindig izgalmas az Avonnál, ilyenkor mindig cuki csomagolással és izgalmas illatokkal rukkolnak elő, én pedig nem győzöm kapkodni a fejem és azt sem tudom, hogy melyiket válasszam.


Az AVON nagy dobása novemberben ez a kétkomponensű éjszakai arcápoló krém. Az egyik héten az 1-es számú krémet kell használni, amely Phyto+ komplexet tartalmaz és segít felkészíteni a bőrt az arcápolási rutin következő részére. A másik héten pedig a kettes számú következik Superretinollal, amely a bőr regenerálódását segíti elő.
Ami nagyon fontos, hogy a krém AHA-savat tartalmaz, így fényvédő használata kötelező mellette (amúgy is ajánlott a használata, ha minél tovább el szeretnénk kerülni a bőr öregedését)! 


Nagyon szeretem a Senses tusfürdőket, szinte minden hónapban bekerül egy a csomagba. Most ezt a málnás, vaníliás kiadást lehetett választani, aminek nagyon finom az illata, biztos, hogy beszerzem a folyékony szappant is, hogy a mosdónál is karácsonyi hangulat legyen, legalábbis a csomagolás nagy mértékben hozzájárul majd ehhez.


A pingvines habfürdők a tavalyi télapó és rénszarvas reinkarnációi, az illatok ugyanazok, csak a csomagolás változott. Világéletemben imádtam a pingvineket, nagy kedvencem volt Pingu, a gyurma figura, aminek még a hangját is tudtam akkoriban utánozni (ma már inkább meg sem próbálom), így nem tudtam ellenállni ennek a cuki csomagolásnak :) Tavaly a rénszarvas illata (szilva és vanília) tetszett a legjobban, így a fiú pingvint választottam, tök édi a kis csokornyakkendője *.* A flakon egyébként még mindig nagyon kemény, ezen nem változtattak, pedig már sokan kifogásolták, hiszen a műanyag szűkítő eltávolítása nélkül nagyon nehéz kinyomni belőle a habfürdőt. Az illata ennek is olyan, mint a gumibogyó szörpnek (ha valaki emlékszik még rá), a vanília és a szilva jó párost alkotnak. 

Nektek mi a kedvencetek? Ugye ti is szeretitek az ilyen cuki csomagolásokat? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése