Decemberi AVON haul

Orbán Szilvi | december 20, 2017

Hónap elején volt egy nagyobbacska rendelésem az Avontól, több termék is volt, amit ki szerettem volna már próbálni, illetve újra megrendeltem a kedvenceimet, mert belőlük sosem lehet elég :) A rendelésben volt még egy ajándékcsomag is, amit most nem mutatok meg, mert Ő is olvassa a blogot, márpedig azt neki rendeltem karácsonyra, úgyhogy az titok marad :D 


Ez a sóskaramellás, mandulás tusfürdő már korábban felkeltette az érdeklődésemet, de csak most jutottam el odáig, hogy megrendeljem. Amikor a flakonban megszagoltam isteni, karamelles illata volt, ráadásul pontosan úgy néz ki és olyan állagú, mint a sós karamellszósz, így ha egy pohárban elém raknák, biztos belekóstolnék :D Azonban az első használatkor egyáltalán nem volt olyan kellemes az illata, mint a flakonban, de másodjára már egész jónak mondható, nem bántam meg, hogy adtam neki még egy esélyt. Úgy tűnik, vele nem működött a szerelem első látásra, idő kellett, amíg összebarátkoztunk :) Ti is voltatok már így egy tusfürdővel (vagy bármi mással)?


A folyékony szappan egy karácsonyi kollekció része, a tusfürdőről <ITT> olvashattatok már. Amióta megszereztem a tusit, azóta szerettem volna magaménak tudni a folyékony szappant is, ezáltal egy kis karácsonyi hangulatot becsempészni a mosdóra. Hihetetlenül jó illata van, nekem néha olyan, mint a karácsonyfa illata (nem, nem a fenyőfa, hanem a karácsonyfa, amikor már fel van díszítve), nagyon jó szagolgatni, vele még jobban sikerül ráhangolódni az ünnepekre :)


Rendeltem egy kézkrémet is, mert ebben a hidegben nagyon hamar kiszáradnak a kezeim, így extrán jól jön egy kis ápolás. A katalógusban illatosított volt az az oldal, ahol ez a kézkrém volt, egyből beleszerettem az illatába, úgyhogy meg is rendeltem. A csomagolása nagyon tetszik, de még jobb lenne, ha nem műanyagból készült volna, így egy kicsit gagyi hatása van. Méretben viszont pont megfelelő, belefér a zsebembe, így odabenn is tudom majd kenegetni a kezem vele. 


Egy időben gyantát használtam a bajszom eltűntetésére, de elegem lett abból, hogy örökösen könnyezik a szemem a fájdalomtól, hiába feszítem meg rendesen a bőrt, akkor is nagyon fáj, amikor lerántom a gyantacsíkot :/ Most azonban megláttam a katalógusban ezt a szőrtelenítő krémet, amit kifejezetten erre a célra ajánlanak, és ami érzékeny bőrűeknek is ajánlott (szóval rossz már nem lehet). Van egy kép a szemem előtt ezzel a krémmel kapcsolatban: a Bazi nagy görög lagzi eskövőre készülődős jelenete, amikor a legtöbb női családtagnak fehér bajsza van, na kb. én is így fogok kinézni a használata közben :D Kíváncsi vagyok, hogy mennyire lesz hatékony és nagyon remélem, hogy nem okoz majd semmilyen irritációt sem. 


Újra megrendeltem az egyik kedvenc avonos parfümömet, <EBBEN> a bejegyzésben mondtam is, hogy amint lehet, beszerzem belőle az utánpótlást is. Már az említett posztban is áradoztam róla, és most sem tudok róla semmi negatívat mondani, nagyon szeretem hordani, egyáltalán nem érződik soknak ebben az évszakban sem, bár anno úgy gondoltam, hogy csak ősszel fogom tudni hordani. Ha egy kicsit "testesebb" illatra vágyom, akkor biztos, hogy ehhez nyúlok. 


Szintén volt már szó a blogon erről a párosról, annyira megszerettem őket, hogy muszáj volt belőlük utánpótlást rendelnem. A samponnak nagyon finom mentolos illata és ami a legfurább, nagyon puha és selymes habja van, ilyet nem tapasztaltam még samponnál, de lehet csak én vagyok így ezzel :) Imádok velük hajat mosni, a balzsam után puha és illatos lesz a hajam és még kifésülni is könnyebb. A hatásáról még nagyon nem tudok nyilatkozni, de mintha kevesebb hajszál landolna a lefolyóban és kevesebb maradna a hajkefémben is fésülködés után.

Ti miket rendeltetek mostanában?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése