All time favourites | #1 - AVON

Orbán Szilvi | március 08, 2019
Szeretnék indítani egy minisorozatot, amelyben összeválogatom azokat a kedvenceket, amiket újra és újra megveszek, illetve egy kis kalandozás után mindig visszatérek, mert nem tudok nélküle meglenni (illetve lehet, hogy meglennék, csak nem akarok). Nemcsak kozmetikumok kaptak helyet ebben a sorozatban, hanem háztartási cikkek és élelmiszerek is, hiszen mindkét kategóriában vannak kedvenceim, hátha vannak olyanok, akik szintén szeretik őket, esetleg tudok nekik valami újat mutatni :)
Első körben az AVON termékei közül válogattam ki a kedvenceket, egészen egyszerűen azért, mert egyik reggel az éjjeli szekrényemen az első dolog, amit megláttam, az a párnaillatosítóm volt, és akkor pattant ki az isteni szikra, hogy akkor elsőkörben róluk essen szó ebben a sorozatban. Beletehettem volna az általános szépségápolási részbe is, de akkor egy maratoni bejegyzés kerekedett volna belőle, untatni pedig nem akartam senkit sem, így külön részt kaptak.

Sok kedvencem van az avonos parfümök közül, de ami mindent visz az a Little Black Dress! Nagyon szeretem magamon hordani, és Ő-től is mindig megkapom, hogy milyen jó illatom van, amikor ezt viselem (Miért, amúgy büdös vagyok? :D). Mindig vadászom a katalógusban, hátha van valami jó akció rá, így sikerült kifognom egy 100 ml-s kiszerelést 4799 Ft-ért, ami szerintem baromira megérte. 
Arcápolás terén kipróbáltam koreai kozmetikumokat is <ITT> volt róla egy bejegyzés, de egy ideje már nem rendeltem, egészen egyszerűen azért, mert mindig későn jutott eszembe, hogy már fogytán van valamelyik kencém és nem ért volna ide a következő adag időben... Na meg az áruk is egy kicsit magas, így ismét elcsábultam az olcsóbb, drogériás vagy katalógusos termékek felé, ami szerintem egyáltalán nem baj. 
Arclemosás terén ez az Avon True nutraeffects micellás víz vált be a legjobban, egy fárasztó nap után csak löttyintek egy adagot a vattakorongra, áttörlöm vele az arcomat és már tiszta és üde is. Az illata nem valami kellemes, de gyorsan elillan. Ez már a második vagy harmadik flakon, amit használok, s ha elfogy, biztosan újraveszem, nem véletlenül került be ebbe a sorozatba. 
Szemkörnyékápolók közül nem próbáltam még sok terméket, ez a Planet Spa algás szemkörnyékápoló bevált, s ahogy látszik, már ebben a kis tubusban sem sok van. A mérete becsapós egyébként, mert egy ilyen kiszerelés (15 ml) sokáig elég. Nekem nem csípi a szemem, ezt volt alkalmam egyszer alaposan letesztelni. Én nem az ujjamra szoktam kinyomni belőle, hanem egyből a szemem alá. Már alig volt a tubusban - azaz több volt a levegő, mint a gél -, így ahogy nyomtam, egy jó adagot a szemembe sikerült pöttyinteni, ami ahogy pislogtam, még lejjeb (mármint az alsó szemhéjam alá) ment, de egyáltalán nem csípte és szerencsére könnyen ki is tudtam műteni onnan. Ha beteszem egy kicsit a hűtőbe, akkor nagyon kellemesen hűsít is, és nem mondom, hogy zombiból gyönyörű királylánnyá változok tőle, de valamit azért javít a kinézetemen :D 
A szemkörnyék ápolásához néha - ha eszembe jut, vagy már nagyon eldurvult a helyzet - bevetem ezt a kis Planet Spa hűsítő masszírozót is, aminek - mily meglepő - nagyon hideg a golyócskája, így egy-kettőre magamhoz térek, és tényleg segít a fáradt tekintet frissé változtatásában. 
Maradjunk még mindig az arcnál, ha arcpakolásról van szó, akkor ezt a (szintén Planet Spa-s) Perfectly Purifying arcpakolást szoktam használni, amelyben holt-tengeri ásványok vannak. Nagyon szeretem vele bekenni az arcomat, nagyon krémes állaga van, a színe is nagyon tetszik, a használata után pedig szép tiszta és selymes lesz az arcom. Eddig a kezemmel vittem fel, de most legutóbb rendeltem mellé egy ecsetet is, amivel - reményeim szerint, ugyanis még nem próbáltam ki - könnyebb lesz a felvitele. 
Testápolónak már nagyon régóta ezt a Skin so Soft többfunkciós éjszakai krémet használom, még egy korábbi teszt során került hozzám és annyira megszerettem, hogy azóta is kitartok mellette. (Ez természetesen már egy másik tégely ;)) Az állaga pont jó, nem sűrű és nem is híg, gyorsan beszívódik és az illata is isteni, leginkább a Niveára emlékeztet. Szőrtelenítés után is ezt szoktam használni, gyorsan megnyugtatja az irritált bőrt, egyáltalán nem viszket és nem ég utána a bőröm. Attól, hogy éjszakai krémnek van írva, én nyugodt szívvel használom napközben is, a bőrömnek fogalma sincs, hogy mikor van este meg mikor nappal, szóval teljesen mindegy, hogy mikor kenem be, neki úgyis a kényeztetés számít :) 
A kolléganőm, akitől rendelni szoktam egyszer azt mondta, hogy a legtöbb tusfürdőt én rendelem tőle, de hát nem tehetek róla, nagyon szeretem őket. Egy-egy kivétellel már az összeset próbáltam, vannak kedvencek, de ha van valami új, akkor egyből kipróbálom. Most csak ez az egy flakon van itthon - meg is lepődtem magamon -, nagyon tetszik az illata, s most ő képviseli az összes Avon Senses tusfürdőt. Nagyon kellemes, virágos (bazsarózsa és magnólia) illata van, tavasszal pontosan az ilyeneket részesítem előnyben. 
Végül pedig következzen az, ami az ötletet szolgáltatta ehhez a bejegyzéshez, ez a párnára fújható levendulás és kamillás permet. Egy kicsit tartottam tőle a levendula miatt, mert nem nagyon szeretem, de a kamillával isteni párost alkot. Befújom vele a párnámat és máris pasi illata van (nem viccelek, tényleg férfiparfüm illata van), így ezt mindig Ő jelenlétében csinálom, nehogy azt higgye itt nekem, hogy más hapsikkal hentergek, amikor nincs itthon :D Viccet félretéve, sokak szemében "lukszi" vagy inkább "fenszi" terméknek számít, mert hát aki napközben elfáradt, az este úgy alszik mint a bunda (mondják az okosok), én akkor is nagyon szeretem, miért ne tehetné az ember komfortosabbá az alvást?! 

Jó hosszú bejegyzés lett ez így is, és ha nagyon szétnézek a lakásban, még biztos találtam volna egy-két jelentkezőt, de mára legyen elég ennyi, remélem nem untattam senkit sem :) 

A sorozat következő részének szereplőjét írjátok meg ti, melyik kategóriából válogassam össze a kedvenceimet: 

1. háztartás
2. még több szépségápolás/bőrápolás
3. élelmiszerek

Ha van kedvetek, írjátok meg a ti kedvenceiteket az Avon termékei közül, hátha van még, amit nem ismerek :)

3 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem a sminkeltávolító szilárd balzsamjukat és a matt rúzsaikat.
    A kedvenc Avon parfümöm az Imari. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvastam nálad az Imari tesztet, nekem annyira nem jött be, számomra túl feltűnő, túl édes, bár egy idő után lágyul rajtam, de amíg ez nem következik be, addig nagyon zavar magamon. De hát ízlések és pofonok, neked bejött, és ez a lényeg ;)

      Törlés
  2. Érdekelnének az élelmiszeres kedvenceid!

    VálaszTörlés