Little reasons to smile #92

Orbán Szilvi | április 18, 2019

Nosztalgiáztam egy kicsit és bele-beleolvasgattam a régebbi bejegyzéseimbe, sorra görgettem le a menüsort és megakadt a szemem a Little Reasons To Smile rovaton. Eszembe jutott, hogy annak idején milyen jó volt ezt írni, összegyűjteni a hét apró örömeit, majd később visszaolvasni őket. 

Azon töprengtem, hogy vajon miért is hagytam abba, és arra jutottam, hogy akkoriban elhagyott az ihlet, nem íródtak új posztok, és nem szerettem volna, ha csak ezek a posztok lennének a blogon, így bármennyire is szerettem, inkább abbahagytam.

Most viszont ismét leporoltam és visszahozom, valamint szeretném, ha a bejegyzés alatt ti is leírnátok, hogy nektek mik voltak azok az apró pillanatok, amik megmosolyogtattak, amiknek nagyon örültetek, vagy csak egy kicsit is melegséggel töltött el benneteket. Bárminek lehet örülni, legyen az a napsütés, egy mosoly egy kedves idegentől, valaki előzékeny volt veletek, ettetek valami finomat, láttatok valami jó filmet, stb. Itt semmi sem ciki, semmi nem kicsinyes, örömködjünk együtt minden csütörtökön ;)

Íme az én LRTS listám, kommentben pedig jöhet a tiétek :)

♥ Jóbarátok - elkezdtem nézni, és nem értem, hogy maradhatott ki eddig? ♥ minden csupa zöld ♥ új mosógép - igazándiból már március óta velünk van, de még mindig imádom nézni, ahogy forognak benne a ruhák :D ♥ HBO GO - nem a GOT miatt, ezt a sorozatot még mindig nem tudom megnézni (lécci ne kövezzetek meg :D) ♥ DG Cortado ♥ hála az egyik csoportnak, kiderült, hogy miért világít sárgán a DG gépem gombja (ami eddig zöld volt) és mit kell ilyenkor tenni ♥ Beni, ahogy napozik és közben hortyog ♥ a LUSH samponkorongja - egyre jobban kezdem megszokni a használatát, hétfőn hozom a tapasztalataimat róla ;) ♥ az új mentazöld Puma cipőm ♥ bringával járni munkába ♥ Nő előttem, nő utánam (Hope Springs) c. film - Colin Firth írtó cuki ebben a filmben, ez az egyik kedvenc őszi filmem ♥ csíkos és pöttyös zoknik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése