Személyes | 12 dolog, amit még nem tudtál rólam

Orbán Szilvi | április 29, 2019

Nem tudom, ti hogy vagytok ezzel, de én nagyon szeretek ilyen típusú, kicsit személyesebb bejegyzéseket olvasni más bloggereknél, és mindig jobban érzem magam, ha rájövök, hogy valószínűleg nem véletlenül követem az illetőt, hiszen rengeteg közös tulajdonságunk van és bizonyos dolgokkal kapcsolatban nem csak én vagyok helikopter :) Visszaolvasgattam a korábbi személyes, "ismerj meg jobban" típusú posztokat és még mindig volt olyan, ami nem szerepel rajtuk, viszont valami miatt szerettem volna megosztani.

1. Nem szoktam leragadni egy márkánál, ha valami megtetszik, mindegy, hogy milyen márka, és mit használtam eddig, megveszem.Viszont van olyan márka, amit egyáltalán nem vennék meg, mert túlárazottnak gondolok és csak a nevet kellene megfizetni, hiszen azon kívül semmi pluszt nem tud adni a termékhez. 

2. A hideg kiráz, ha valaki csámcsog mellettem (amikor konkrétan nyitott szájjal eszik, az egyenesen taszít), még akkor is, ha "csak" egy-két csámcsogást ejt is meg. Nem értem, hogy miért nem lehet csukott szájjal enni, mi szükség van arra, hogy hangosan nyammogjon valaki...

3. Nem érzem magam komfortosan harsány emberek társaságában, nem szeretem, ha valaki hangosan beszél, visítva nevet vagy megmagyarázhatatlan (értsd: az eredeti hangszíne amúgy tök normális) okból magasabb hangszínben, affektálva beszél, a falra mászok tőle.

4. Imádom a győri buszok színét, keresem az ugyanilyen sárga lakáskiegészítőket, a leendő kanapénkon is el tudom képzelni egy-egy ilyen színű párnát, vagy plédet, de biztos vagyok benne, hogy a lakás más részein is feltűnne (vagy fel is fog) ez a szín.

5. Mindig úgy ülök le az asztalhoz, hogy a bal lábamat magam alá hajtom és ráülök. Egyszerűen nem tudok rendesen az asztalnál ülni :D Persze étteremben vagy nyilvános helyeken "rendesen viselkedem".

6. A bakancslistámon szerepel, hogy szeretném (legalább) egyszer körbebiciklizni a Balatont. Ő gyerekkori barátja már megcsinálta és az alapján, amit elmondott, csak még jobban vágyom arra, hogy ez megvalósuljon. Igaz ahhoz egy megfelelő bringa is kell, mert az én kis városi kerengőm erre nem alkalmas, se ő, sem pedig én nem bírnánk hosszútávon. 

7. A kedvenc zenéim szinte mind filmekből, sorozatokból és mesékből vannak, amint hallok egy jó számot egy filmben, már keresem is be és mentem el a Spotify listámra. Akkor van bibi, ha ott nem találom.

8. Inkább lépcsőzök a lift helyett, csak akkor használom, ha nagyon muszáj. Kicsi és zárt, és utálom azt az érzést a gyomromban, amikor elindul és amikor megáll a lift.

9. Sosem lennék képes csigát, kígyót, békát, kaviárt vagy osztrigát enni. Már a gondolattól hányingerem van, hiába mondják az ínyencek, hogy mennyire finomak, egyszerűen egy kis kóstolóra sem tudom magam rávenni. Kiráz a hideg a látványtól, ahogyan szürcsölik a kagylóhéjból az osztrigát.

10. A Forma-1-ben Lewis Hamilton a kedvencem, sokáig neki drukkoltam. Mostanában viszont  semmi izgalom nincs a versenyekben, mindig ugyanaz a nyertes, teljesen ellaposodott, hiába szeretem Hamiltont és tényleg egy zseniális pilóta, már uncsi, hogy ő van elöl. Szinte az elején megszerzi az előnyt és onnantól kezdve már csak a kocsi fenekét lehet látni... 

11. Ha tehetném, mindent szép kosarakban és dobozokban tárolnék itthon, imádok rendszerezni. Már szépen gyülekeznek a lakás különböző pontjain, olyan jó rájuk nézni, sokkal esztétikusabbak, és a hely is sokkal rendezettebbnek néz ki.

12. Imádom a piros tornacipőket (a fenti kép is saját, Balatonfüreden készült), de még sosem volt Converse cipőm, nem is nagyon szeretnék, ugyanis eddig akárhányat próbáltam, nyomta a lábam, az egy számmal nagyobban pedig úgy éreztem magam, mint Tapsi Hapsi, akkora lábaim voltak benne... 

Ti szeretitek az ilyen posztokat? Igaz valami rátok is a listáról?

8 megjegyzés:

  1. 3. 4. 5. 7. 9. 11. 12. ☺️
    Mintha magamról olvasnék.

    Igaz, még nincs piros tornacipőm, de nagyon szeretnék, sőt, sárgát is! Converse-t tényleg nem éri meg venni, az egyik korábbi munkahelyemen az egyenruha részeként volt szerencsétlenségem kipróbálni, borzalmasan kényelmetlen.
    Várom a következő hasonló bejegyzésed, nagyon jó volt ez is! ☺️
    (B. Kata)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem van fehér is, egy Bonprixes darabot nyúzok már egy ideje, kicsit koszos szegénykém, de jól áll neki :D Nekem is tetszik a sárga :)

      Törlés
  2. Nem sokról maradsz le az ínyencekkel szerintem. Én szeretem a tengergyümölcsét, de pl a kaviár nem akkora durranás, hogy ne lehessen kihagyni és az osztrigánál is finomabb egy jó marhapöri. De ha még nem ettél, egyszer egyél görögországban frissen sült polipot. A konzervesben nincs semmi különleges, de ha a tengerből akarsz enni, a polip a legjobb.

    Igazából nem gondoltam volna, hogy ennyi közös van bennünk. Kb 3 pont van, amiben nem ismertem magamra vagy ahova inkább mást írtam volna:DD kár hogy nem vagyunk szomszédok inkább! Biztos mókás lenne.

    Amúgy én is mindig magam alá hajtom a lábam. Mintha máshogy le se tudnék ülni. Persze nem csak a balt. Helyzettől függ, de képzeld, a 80 éves mamám sem tud másképp ülni:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Polipot, garnélát és tintahalat már ettem, ezekkel semmi bajom sincs, inkább azzal, hogy azokat, amiket a posztban említettem, már élve sem kedvelem, nemhogy megegyem őket :D

      Törlés
  3. Biciklizés nálunk is bakancslistás, csak három gyerekkel nem semmi móka lesz :D Plusz meg kell várni, mire a harmadik is nagyobb lesz - most hat évesen csak kifáradna tőle.
    De a férjem jövőre megy a kollégáival, leteszteli a dolgot, előre.
    És szeretjük az ilyen posztokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett :) 3 gyerekkel biztos hatalmas kaland lesz, ha megvalósul :) nem tudom, hogy mikor sikerül ezt megvalósítanunk, a 40. szülinapomat adtam meg határidőnek :D

      Törlés
  4. 11.Az egész konyha és kamra tele van befőttesüvegekkel. Mindent is abban tárolunk,szépen felcìmkézve.12 nagyon de nagyon szeretnék egy piros Converst.Jelenleg egy farmer kék darabom van,ami turis és engem nem sért. 3 a csámcsogás,szürcsöles engem is kikeszít. Falra mászok tőle.

    VálaszTörlés
  5. Forma 1-re nagyon jól tudok aludni a monoton zaj miatt.
    A csámcsogásos állítással egyetértek.

    VálaszTörlés