Little Reasons To Smile #94

Orbán Szilvi | május 02, 2019

Ilyen sem volt még, miközben ezt a posztot írom, épp egy vonaton robogunk Keszthely felé, és mivel nem szerettem volna, ha elmarad az e heti LRTS, így kihasználtam ezt a röpke 3 órás utat, és összegyűjtöttem a múlt csütörtök óta összegyűlt apró örömöket :) (Néha igazi kihívás a telefont a kezemben tartani, annyira zötykölődik a vonat :D)

Már-már hagyomány nálunk, hogy május elseje környékén "leugrunk" a Balatonra, - általában Balatonfüredre -, de most úgy döntöttünk, hogy másfelé vesszük az irányt és Keszthely mellett tettük le a voksunkat. Még sosem jártunk ott, itt az ideje, hogy felfedezzük a Balaton ezen részét is. Átruccanunk majd Szigligetre és Badacsonyba is, remélem, hogy az időjárás kegyes lesz hozzánk, bár már megszoktuk, hogy bárhová megyünk kirándulni/nyaralni, biztos, hogy esni fog, így hoztunk magunkkal esernyőt is :D

❤ tisztaság és rend a lakásban - hétköznap nem nagyon van időm ilyesmire, így a hétvégén első dolgunk felszámolni a káoszt ❤ rövid munkahét ❤ utazás ❤ Bohóc csoki - ki emlékszik még erre a csokira? Nekem ez a kedvencem, na meg még a Kapucíner, Autós csokit meg már vagy ezer éve nem láttam, vajon lehet még kapni? ❤ gyönyörű sárga repceföldek - manapság mindenki a sárga virágok közt fotózkodik, de tény, hogy nagyon szép ilyenkor a táj :) ❤ mindenfelé őzek, fácánok és nyuszik vannak - valahányszor vonaton utazunk, mindig a tájat kémlelem, hátha látok egy-egy cukiságot (mondjuk a fácán nem annyira cuki) ❤ Raffaello ❤ bár még nem értünk oda, de megelőlegezem: BALATON - imádom, ha lenne annyi pénzem, biztos vennék egy nyaralót és a hosszúhétvégéket lenn töltenénk, majd a nyugdíjas éveinkben késő tavasszal lekötöznénk és csak ősszel mennénk vissza Győrbe :)


Most ti jöttök ;)

3 megjegyzés:

  1. Ingyen szauna - fahéjas csiga - lelkes hallgatók - repcemezők nekem is :) - Trónok harca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azon kevesek közé tartozok, akik nem nézik a Trónok harcát, viszont engem nem zavar az az őrület, ami körbeveszi :)A fahéjas csigát én is szeretem, ennek ellenére ritkán eszem, de most, hogy szóba került, lehet sütök egy tepsivel :)

      Törlés
    2. Igazából Trónok harcából én a könyveket imádom, de a sorozatot is szeretem. :) Nálam minden jöhet tripla mennyiségben ami fahéj, kávéba is szoktam rakni.

      Törlés