Little Reasons To Smile #95

Orbán Szilvi | május 09, 2019

Az előző LRTS-t épp a vonaton ülve írtam meg, miközben Keszthelyre tartottunk, hogy 3 szuper napot töltsünk el kettesben. Nos ebből a három szuper napból csak másfél nap lett, ugyanis péntek délutántól elkezdett esni az eső és nem is hagyta abba jóóóó sokáig (de ezt ti is tudjátok). 

❤ Keszthely - gyönyörű város, nekem Egert juttatja eszembe, a kacskaringós, dimbes-dombos utcákkal ❤ a BALATON - igen, így nagy betűkkel :) Láthattuk ragyogó napsütésben és szakadó esőben is, mindkét arca eszméletlenül szép ❤ dödölle - én most kóstoltam ilyet először és nagyon ízlett ❤ házi epres limonádé és isteni borjúpaprikás a Csóka Fészekben - még sosem ettem bugyantott tojással a galuskát, érdekes volt, de nagyon ízletes ❤ Festetics-kastély ❤ gyönyörű virágok közt sétálni ❤ megmászni egy kilátót - akárhányszor elmegyünk egy hegyvidékes, dombos helyre, vagy ahol található legalább egy kilátó, muszáj felmásznunk :D izgi volt, mert már lógott az eső lába (és egész napra mondta a zivatart), mégis nekiveselkedtünk és felmentünk a Bocskai kilátóhoz. Kicsit egyhangú volt a felmenetel, de a végén a kilátás mindenért kárpótolt bennünket :) Épp leértünk, mire elkezdett esni, szóval szerencsések voltunk ❤ Szép-kilátó, Balatongyörök - nem tudtuk, hogy ez gyakorlatilag egy parkoló és pihenőhely, a szállásadónk javasolta, hogy oda mindenképp menjünk el, mert onnan egész jól belátni a Balatont, és milyen igaza volt... ❤ esőillat ❤ kedves taxis ❤ sok séta ❤ meleg kabát ❤ meleg a vonaton ❤ kiülni a vonat végében levő ülésre és onnan nézni, a távolodó tájat - ilyen lehet a mozdonyvezetői fülkében is ülni, csak ott nem távolodik, hanem közeledik minden :) ❤ Chandler - ő a legviccesebb figura a Jóbarátokban, mégsem nevetnek soha a viccein ❤ új sorozat: The Durrells - kedves kis családi sorozat, szerethető szereplőkkel, a gyönyörű Korfuval 

Most ti jöttök! ;) 

4 megjegyzés:

  1. Szeretem ezeket a bejegyzéseket, inspirálnak! Most nincs módom utazni, de kedvet csináltál Keszthelyhez.
    És egyértelműen Chandler "Muriel" Bing a kedvencem!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Készül egy bejegyzés a keszthelyi kirándulásunkról, ha van kedved, nézz vissza később ;) Kár, hogy csak kevés időt töltöttünk ott, muszáj visszamennünk :)

      Törlés
  2. Nem ismertem a "The Durrells"-t, de a cikked alapján megnéztem az első részt és teljesen magával ragadott :) Köszi!
    ♥ Chandler nekem is nagy kedvenc, a másik öt szereplővel együtt, nem nagyon tudnék választani top favoritot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én Twitteren olvastam róla először, valaki írta, hogy szuper és igaza volt :)
      Rosson kívül (őt nem sikerült megkedvelnem, néha egy p*cs tud lenni) mindenki szerethető valamiért, de a legközelebb Chandler áll hozzám, nagyon hasonló a humorunk :D

      Törlés