Tiffany helyett házimunka

Orbán Szilvi | február 08, 2013
Ma nem kerültek fel az edzéssel kapcsolatos videók, mert ma egyszerűen nem értem rá, nemhogy feltenni, de még mozogni sem. Vagy legalábbis a videó szerinti mozgásra nem.

Az a helyzet ugyanis, hogy holnap vendégek jönnek és bár csinálom a rutinokat és az egy órás lakáskényeztetést is, de ezen a héten a konyha zóna van, így az egész napom elment a gáztűzhely takarításával, a konyhaszekrények lemosásával, kipucoltam a hűtőt is (jelentem tényleg bevált a hűtőtisztítós cucc, amit megtalálsz az Öko receptek oldalon), leporoltam az egész lakásban, Benivel megjártuk az állatorvost is (esedékes volt az éves veszettség elleni oltás, meg valami gombás fertőzést szedett össze, ami miatt hullani kezdett a szőr a fülén, pedig olyan jó selymes fülikéje van, de kapott krémet, napi háromszor kell kenni, és állítólag elmúlik majd), meg vásárolni is voltunk. Jó sokat sikerült lépcsőzni, meg a házimunka is lefárasztott. Mivel csinálom a Turbó törlést is, csak át kellett törölnöm a mosdót és a wct is, pikk-pakk, 10 perc alatt megvoltam velük :) Köszi Fly Lady :)))
A Postára már el sem jutottam. Na mindegy, majd hétfőn.

De Ti ugye mozogtatok rendesen? :P :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése